لزوم برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر لزوم برگزاری نمایشگاه های تخصصی و پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تاکید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران و حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران عصر دیروز ۱۸مهرماه به همراه عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب و هیات همراه از نقاط مختلف این مجموعه و نیز ۲۷امین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی که در حال برگزاری است، بازدید کردند.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب در مورد ظرفیت های نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، اظهار داشت: زیرساخت های شهرآفتاب، احداث خط مترو،محوطه سازی، سالن های تعبیه شده و همچنین طرح های توسعه ای پیش بینی شده؛ ظرفیت بسیار خوبی را برای برگزاری نمایشگاه های بزرگ فراهم کرده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که شهر آفتاب به تدریج ظرفیت نهایی خود را کسب می کند،خاطرنشان کرد: افزایش تعداد سالن ها و ساخت هتل نیز در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب پیش بینی شده است.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز در این بازدید پس از استماع گزارشات مبسوطی از فعالیت ها و برنامه های پیش روی این شرکت، گفت: این مجموعه از ظرفیت های بسیاری خوبی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف و پرمخاطب برخوردار است، از اینرو باید تمهیدات و برنامه ریزی های مناسبی جهت برگزاری نمایشگاه های مختلف در این محل فراهم شود.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم ترین دلایل ساخت این مجموعه کاهش بار ترافیک در هنگام برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح شهر تهران بوده است. لذا باید از ظرفیت های ایجاد شده در این مجموعه به خوبی استفاده شود و این مهم نیازمند عزم جدی در این راستا است.

لازم بذکر است در این بازدید چند ساعته؛ مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و هیات همراه از نقاطی چون چهارباغ، مترو شهر آفتاب، باغ ایرانی، محل پارکینگ های این مجموعه، سالن های اصلی نمایشگاه و... بازدید کردند.

انتهای پیام 

۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 27103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =