آغاز فعالیت شهریاوران در منطقه۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از آغاز فعالیت شهریاوران در این محدوده غربی تهران خبرداد و گفت: بسیاری از فعالیت های مدیریت شهری با مشارکت شهروندان محقق می شود که مدیریت شهری منطقه۲۲ در قالب طرح شهریاوران این فعالیت ها را برای سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان به اجرا در می آورد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در دیدار با دانش آموزان مدرسه ساجده و پاسدار به مناسبت هفته ملی کودک اظهار داشت: فعالیت های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، خدمات شهری و...که در کلانشهری مانند تهران از سوی مدیریت شهری به اجرا در می آید با مشارکت شهروندان محقق می شود که برای تسریع در این نوع فعالیت ها در نظر داریم این نوع فعالیت ها را در گروه های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان در قالب طرح شهریاوران به اجرا در آوریم.

وی افزود: در صورتی که ۵۰۰ تا یک هزار دانش آموز ساکن در منطقه تنها در طرح شهریاوران مشارکت داشته باشند فعالیت های نگهداشت شهر به سهولت شکل می گیرد؛ برای نمونه در زمینه تفکیک پسماند خشک با همکاری شهریاوران می توان به محیط زیست کمک بسزایی داشت.

شهردار منطقه ادامه داد: کودکان و نوجوانان آیندگان و آینده سازان کشورمان هستند که جا دارد در همین سن در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و حتی حوزه شهری فعالیت داشته باشند.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به آغاز فعالیت شهریاوران در این محدوده غربی تهران گفت: بسیاری از فعالیت های مدیریت شهری با مشارکت شهروندان محقق می شود که مدیریت شهری منطقه۲۲ در قالب طرح شهریاوران این فعالیت ها را برای سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و جوانان به اجرا در می آورد.

در این نشست تعدادی از دانش آموزان این دو مدرسه درخواست هایی برای رفع مشکلات مدرسه‌شان داشتند که شهردار منطقه دستوراتی را صادر کرد.

انتهای پیام

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 27150

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =