تکمیل و مرمت ساختمانی برای اسکان کارگران و مددسرایی برای بانوان در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از پیشروی پروژه‌های عمرانی ناحیه ۵ این منطقه همچون تکمیل ساختمان اسکان کارگری و مددسرایی برای بانوان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، صبح روز سه‌شنبه ۱۹ مهرماه، جلسه‌ بررسی اهم موضوعات مدیریت شهری ناحیه ۵ با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، معاونان، شهردار ناحیه و جمعی از کارکنان شهرداری ناحیه ۵ در ساختمان شهرداری این ناحیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش از جمله مهم‌ترین این موضوعات، محقق‌شدن درآمدها و تعهدات ناحیه، همچنین آگاهی از روند پروژه‌های عمرانی ناحیه همچون تکمیل ساختمان جدید اسکان کارگری و مددسرایی برای بانوان بود.

یزدی دراین‌باره توضیح داد: تأمین رفاه و آرامش کارگران به عنوان قشری شریف و زحمت‌کش در مدیریت شهری از اولویت‌هاست؛ به همین منظور ساختمان جدیدی برای اسکان کارگران در ناحیه ۵ در حال آماده‌سازی است که این ساختمان واقع در خیابان ری، خیابان ادیب‌الممالک، دارای سه طبقه است و تکمیل و مرمت آن با ظرفیت ۶۰ نفر از ابتدای ماه مهر آغاز شده و تا پایان این ماه به پایان خواهد رسید.

وی همچنین از راه‌اندازی ساختمان مددسرای بانوان واقع در خیابان ۱۷ شهریور سخن گفت و افزود: این پروژه نیز که به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در این ناحیه تعریف شده، از یک آبان‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و به امید خدا تا پایان همان ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

پس از پایان جلسه، یزدی و هیأت همراه از زیرگذر امیرکبیر و بازار بزرگ امیرکبیر بازدید و دستوراتی در مورد رفع گره‌های ترافیکی، رسیدگی به وضعیت بی‌خانمان‌ها، ساماندهی موتورسیکلت‌ها و ایجاد باراندازی برای فروشگاه‌های لوازم خانگی در محور امین‌حضور و خیابان ری صادر کرد.

بازدید از فعالیت‌های ناحیه در طرح خدمت (روکش آسفالت مکانیزه، لکه‌گیری و خط‌کشی‌های ترافیکی) از دیگر بخش‌های این بازدید بود.

انتهای پیام/

۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 27163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =