شهرداری از ایده‌های خلاقانه و نوین حمایت می‌کند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از ایده‌های کاربردی، نوین و خلاقانه حمایت خواهد کرد، گفت: ایده‌ها باید مبنای علمی داشته باشند و کیفیت امور را نسبت به گذشته افزایش دهند.

حسین نظری در گفت و گو با خبرنگار شهر در خصوص برگزاری «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» گفت: در این رویداد ۲۷۰ ایده در حوزه مدیریت پسماند و بازیافت در سه بخش کاهش تولید پسماند و راه‌های جلوگیری از تولید پسماند زیاد، شیوه مدیریت جمع‌آوری و حمل پسماند و ایده‌پردازی در خصوص نحوه بازیافت و تبدیل آن به انرژی ارسال شده که برخی از آن ها ایده هایی کاربردی و قابل بررسی است.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ایده هایی که قابلیت اجرا داشته باشند، به طور قطع مورد حمایت شهرداری تهران قرار می گیرند، افزود: چنانچه در شهر به دنبال تحول باشیم، باید از ایده های جدید حمایت کنیم؛ چرا که فقط با خلاقیت و نوآوری می توانیم در شهر تحول ایجاد کنیم.
وی عنوان کرد: ایده ها باید مبنای علمی داشته باشند، در کار مردم تسهیل ایجاد کنند و کیفیت امور را نسبت به گذشته افزایش دهند. انتظار داریم ایده های خلاقانه حداقل از این موارد برخودار باشند تا زمینه حمایت شهرداری را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 27598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =