تعامل شهرداری با مردم از طریق «رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴»

استادیار دانشگاه علوم و تحقیقات گفت: «رویداد ایده‌پردازی تهران ۱۴۰۴» توانست با مردم تعامل برقرار کند و این اتفاق بسیار ارزشمند است.

سید ابراهیم عبدالمنافی در گفت و گو با خبرنگار شهر، در خصوص برگزاری «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» گفت: بیشتر از اینکه ایده ها و رویدادها مهم باشند برقراری ارتباط با مردم اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ایراداتی که در حال حاضر وجود دارد، عدم برقراری مناسب ارتباط با مردم است، افزود: اینکه مردم بدانند نظرات و ایده هایشان برای شهرداری تهران اهمیت دارد، بسیار مهم است. امکان دارد ایده هایی که در حوزه حمل و نقل ارسال شده اند، کاربردی نباشند، اما همین که این رویداد با مردم ارتباط برقرار و ایده های مردم را بررسی کرد، حائز اهمیت است.

استادیار دانشگاه علوم و تحقیقات ادامه داد: طرح ها و ایده های آکادمیک بسیاری وجود دارند که هنوز اجرا نشده اند و تعامل با مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با توجه به اینکه از تهران و کلانشهرهای کشور بیش از هزار و ۴۴۳ ایده به این رویداد ارسال شده است، افزود: «رویداد ایده پردازی تهران ۱۴۰۴» توانست با مردم تعامل برقرار کند و این اتفاق بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 27609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =