افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری و ۵۵ غرفه مشارکت شهروندی در تفکیک پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری در دهمین شنبه «امید و افتخار» (هفتم آبان ۱۴۰۱)، خبر داد.

مهدی عزیزی در گفت‌وگو با شهر، ضمن اشاره به افتتاح نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری در شنبه «امید و افتخار» پیش رو، بیان کرد: این پروژه  سبب می‌شود تا ۷۵ تن زباله در مناطق ۵، ۲۱ و ۲۲، توسط این مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری مدیریت شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره هدف راه اندازی این مرکز، عنوان کرد: هدف اصلی این پروژه جداسازی حداکثری پسماند با ارزش، از مبدأ است.

عزیزی در ادامه سخنان خود، گفت: همچنین کاهش میزان تردد و حمل زباله به میزان حداقل ۱۰ درصد تناژ در مسیر حمل به سمت آرادکوه یکی دیگر از اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه با راه اندازی مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری، کاهش حداکثری فعالیت زباله گردان رخ می‌دهد، افزود: این پروژه یک مدل موفق است تا زباله گردان کاهش پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در ادامه از افتتاح  ۵۵ غرفه جدید در سطح شهر خبر داد و افزود: همزمان با افتتاحیه این مرکز، ۵۵ غرفه با موضوع بسته‌های تشویقی برای مشارکت شهروندان نظیر پسماند، گلماند، هایپرپسماند، بیمه پسماند، ورزش ماند و ... مورد بهره برداری رسمی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 27704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =