معرفی آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت در منطقه ۱۱

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ از معرفی و تقدیر از آثار منتخب آموزواره فصلی حرکت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۱، حسن هدایی با حضور در مدارس جلال آل احمد و رهنما از دانش آموزان منتخب آموزواره فصلی حرکت  تقدیر کرد و گفت: این آموزواره که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شده، دومین آموزواره فصلی شهرداری تهران است که در تابستان سال جاری در محورهای موتورسیکلت آگاه و یک روز در شهرک آموزش ترافیک انجام شد .

هدایی با اشاره به موضوع آموزواره افزود: "گردش تابستانی ایمن در شهر" موضوع اصلی این آموزواره نام داشت و اطلاع رسانی این آموزواره از طریق نصب بنر و فضای مجازی انجام شد. سپس بر طبق دستورالعمل معاونت آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک آثار در چهاربخش نقاشی،عکس، فیلم یک دقیقه ای و خاطره به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۱ تصریح کرد:مهلت ارسال آثار تا پایان مرداد امسال بود که ۱۱۰ اثر نیز در این باره زمانی به دبیر خانه ارسال شد .در آخرین ماه فصل تابستان نیز  آثار برگزیده انتخاب و در اختتامیه از منتخبین تقدیر به عمل آمد.
هدایی در پایان گفت:  آثار برگزیده هر منطقه در رشته نقاشی برای نصب در ایستگاه اتوبوس نزدیک مدارس آماده، چاپ و نصب شد تا شهروندان از نزدیک با آثار دانش آموزان و نوع نگاه آنان به مسائل ترافیکی و ایمنی عبور و مرور آشنا شوند.

انتهای پیام 

۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 27777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =