۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 27806

رؤیت عملکرد مدیریت ششم؛ امسال و سال بعد

علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر
رؤیت عملکرد مدیریت ششم؛ امسال و سال بعد

شورا و شهردار در دوره مدیریت ششم دوشادوش و کنار هم در مسیر خدمت به شهروندان قدم برداشتند و امروز معتقدم عملکرد مدیریت شهری قابل دفاع است.

 صدمین جلسه شورای شهر تهران هم برگزار شد. در این جلسات تلاش همه اعضا و منتخبان مردم در شورای شهر، پیگیری مطالبات شهروندان و رفع مشکلات و امور شهر بوده و از این پس هم خواهد بود. اعضای شورای ششم پس از ورود به صحن پارلمان شهری، ابتدا شهردار پایتخت را انتخاب کردند تا وقفه‌ای در خدمت‌رسانی به مردم و انجام امور شهر مانند نگهداشت و... به‌وجود نیاید.

پس از انتخاب شهردار، فعالیت عظیمی در تهران و تمام لایه‌ها(عمرانی، حمل‌ونقل، فرهنگی و اجتماعی و...) شروع شد و نیروهای شهرداری هم پای کار آمدند و امور را مدیریت کردند تا کارها به نحو احسن و بهتر انجام شود که به واسطه همین تلاش‌ها تحولاتی در حوزه بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، پروژه‌های عمرانی(شهیدشوشتری و...) و مقابله با فساد(تخریب ساخت و سازها و....) رخ داد. در واقع هدف مدیریت شهری در دوره جدید، کارآمدی بوده و هست و طی این مدت شورا و شهرداری برای تحقق این هدف شبانه‌روز تلاش کرده‌اند و مسائل شهری با وجود همه موانع و محدودیت‌های منابع پایدار و عدم‌ وجود مدیریت یکپارچه شهری و... پیگیری شدند.

 طی ۱۰۰جلسه‌ای که برگزار شد شورا براساس وظیفه سیاستگذار، برنامه‌ریزی‌ها را انجام داد و شهرداری مسائل را پیگیری کرد و در فرایند انجام امور شهر باز هم شورا نظارت داشت. یعنی شورا و شهردار در این دوره دوشادوش و کنار هم در مسیر خدمت به شهروندان قدم برداشتند و امروز معتقدم عملکرد مدیریت شهری قابل دفاع است. همچنین باور دارم کارهایی که در سال اول شروع شدند در سال دوم و سوم رویت‌پذیر می‌شوند و از این‌رو قطعا مسئولیت سنگین‌تری در سال‌های آتی داریم و امیدوارم آنچنان که زیبنده شهر تهران و پایتخت‌نشینان است، بتوانیم خدمت و انجام وظیفه کنیم.

 نمی‌توان گفت از عملکرد ۱۰۰درصد راضی هستیم؛ چرا که رضایت، توقفی است برای تلاش‌های ما و حتما باید به سمت نقاط آرمانی حرکت کنیم. در این راه نیز قطعا از نظرات، انتقادات و پیشنهادهای شهروندان استقبال می‌کنیم و امید داریم مردم در مسیر ترسیم شده، مدیریت شهری را یاری کنند.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 27806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =