منفعت دشمنان در ایجاد اختلاف در جامعه ایران است/ نمی‌توانند پیشرفت ایران را ببینند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه همه را دعوت می کنیم که ید واحده باشند، گفت: اگر اینگونه نباشیم همه به ما می‌تازند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و یکمین جلسه شورا با بیان اینکه در طول دفاع مقدس جوانان و نوجوانان نشان دادند نیروهایی پشتیبان انقلاب و در رکاب انقلاب هستند، اظهار کرد: مهمترین اتفاق این روزها شهادت زوار حرم شاهچراغ بود. در این ایام شهدای دیگری نیز داشتیم و در آمل نیز شهدایی در خیابان به گلوله بسته شدند. در ملایر و شهرهای دیگر نیز شهدایی را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه شهادت کودک یک ساله و هفت ساله از جنایتی بزرگ پرده برمی دارد، یادآور شد: اینکه یک نفر تفنگ به دست بگیرد و وارد فضایی شود که هیچ گونه حفاظتی ندارد، هنر، رشادت و پیروزی نیست.

چمران با بیان اینکه همه را دعوت می کنیم که ید واحده باشند، تصریح کرد: اگر اینگونه نباشیم همه به ما می تازند. منفعت آمریکا در ایجاد اختلاف در جامعه ایران است و انگلیس ها نیز سالهای سال از ایجاد تفرقه پیروی کردند. کسانی که در جامعه ما تفرقه ایجاد می کنند بدانند که دنباله رو چه توطئه هایی هستند.

وی تأکید کرد: آنها می گویند باید اعتراضات و اغتشاشات را هدایت کنیم و بالاتر از این دیگر دخالتی در امور یک کشور وجود ندارد. باید مقابل این نفوذ بایستیم. دشمنان طی یک برنامه ساماندهی شده و متمرکز با صرف وقت و یارگیری از داخل و خارج طرح خائنانه خود را در داخل ایران همزمان با ایام آغاز سال تحصیلی اجرا کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ما دست خائنین را قطع کردیم اما آنها نمی توانند پیشرفت ایران را ببینند، یادآور شد: جوانان ما که در این مسیر حرکت می کنند نتیجه ای همچون سوریه را که به کشوری مخروبه تبدیل شد، شاهد خواهند بود. سالها به طول انجامید خرمشهر و شهرهایی از این قبیل دوباره ساخته شوند و هنوز به آنجا که باید نرسیده اند.

وی ادامه داد: اگر رزمندگان و فرماندهی سردارانی همچون شهید سلیمانی و شهید همدانی و ... نبودند، مشخص نبود که حالا سوریه وجود داشت یا خیر؟ ملت شجاع و رشید ایران در سراسر کشور در راهپیمایی های بزرگی به صحنه آمدند و نشان دادند که ایران اسلامی متشکل از چه کسانی و چه مردمی است و تجزیه طلبان و نوکران اجنبی از ملت ایران نیستند.

چمران با بیان اینکه نتیجه آشوب ها به داعش انسان کش و کودک کش می انجامد، یادآور شد: دشمنان آماده هستند که در صحنه های بین المللی نیز به ما آسیب بزنند که قطعا نخواهند توانست چراکه دولت و ملت ما بیدار است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: مردم با اعتقادات مذهبی عجین شده اند. دشمن توسط داعش به جنگ با مذهب رفت که ما آنها را بر هم کوبیدیم. آنها نمی توانند به ویرانه های داعش دلخوش کنند؛ مردم جهاد نکاح را نخواهند پذیرفت؛ حتی کسانی که فریب خورده اند. دولت و ملت در مسیری هستند که به آبادانی بپردازند. ما به پیشرفت های خوبی رسیده ایم که باید این را حس کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آرامش آنها را خواهیم گرفت اگر آرامش ما را بگیرند. افزود: ما در جهاد تبیین قصور کردیم و مردم و جوانان ما فریب خوردند. اگر به درستی این جهاد را در پیش می گرفتیم شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

چمران با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ پس از توطئه های سال 88 تمام رشته ها را پنبه کرد، گفت: مردم در تشییع شهدای شاهچراغ نیز به خوبی حاضر شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان گفت: ما برای خدمت به مردم آمده ایم و باید متحد باشیم. اگر دیگران را به اتحاد فرامی خوانیم باید خودمان سرمشق ید واحده باشیم.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 27807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =