ساماندهی انهار قدیمی و احداث انهار روسی در منطقه ۱۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ گفت: در راستای خدمات رسانی به شهروندان منطقه در اجرای طرح خدمت، عملیات ساماندهی و احداث انهار و جداول معابر انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح خدمت ارائه خدمات شایسته و مطلوب به شهروندان است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور و تردد شهروندان، افزایش زیبایی سیما و منظر شهری، تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، این معاونت با بهره گیری از امکانات این طرح، بهسازی و مناسب سازی تعداد زیادی از خیابان ها و کوچه های سطح منطقه را در دستور کار خود قرار داده و در حال اجرای آن است.
وی افزود: یکی از اقداماتی که در همین راستا انجام گرفته ساماندهی انهار و جداول معابری است که در آن ها عملیات مرمت و روکش آسفالت صورت می گیرد.
معاون فنی و عمرانی منطقه تصریح کرد: عملیات جمع آوری انهار قدیمی و احداث نهر روسی مقابل درب پارکینگ ها، با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه در دستور کار قرار دارد.
ترک اظهار کرد: در این طرح، تاکنون انهار مقابل درب منازل و پارکینگ های کوچه های روغنی، مظفر میرزایی، اسلامی، کرکچی و پیکمردی از فرعی های خیابان سجاد جنوبی واقع در ناحیه ۱ و ۲ اصلاح و مناسب سازی شده است.

انتهای پیام/

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 27813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =