شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری جنوب شرق پایتخت گفت: رویکرد اصلی سرمایه‌گذاری در باب الرضای تهران خدمات رسانی با کیفیت به شهروندان و توسعه گردشگری است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی شهردار منطقه در بازدید میدانی از  ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری سطح منطقه گفت: نگاه ما به سرمایه گذاری شناسایی فرصت ها و چالش های سرمایه‌گذاری  و ارتقای زیرساخت های گردشگری و خدماتی است.

او با اشاره به اینکه، منطقه ۱۵ دروازه ورودی و خروجی جنوب شرق تهران را  بهم ارتباط می دهد، افزود: برخورداری از فضای سبز بسیار مطلوب، وجود بافت های تاریخی و فرهنگی و نیز داشتن حریم مستعد با توپوگرافی های مناسب و خاص از جمله فرصت های سرمایه گذاری منطقه است که مشوقی برای سرمایه گذاران جنوب شرق تهران خواهد بود.

شرفی ادامه داد: دو هدف  در معرفی پروژه های سرمایه گذاری داریم یکی تحقق درخواست های شهروندان و دیگری رفع نیازهای مدیریت شهری در بهبود خدمات رسانی است و به زودی بسته های سرمایه گذاری به صورت GIS  در نقشه های منطقه تعریف می شود و با برپایی نمایشگاه فضا را برای هدفمند ساختن سرمایه گذاران فراهم خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه حضور سرمایه گذاران به منطقه ارزش افزوده ای به شهر اضافه می کند، افزود: در کنار این موضوع می خواهیم از توان و ظرفیت بخش خصوصی در تامین سرانه های محلات بهره بیریم.

برپایه این گزارش؛ در این بازدید رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی  منطقه نیز حاضر بود و  گزارشی از ۱۱ نقطه و فرصت سرمایه گذاری گردشگری و خدمات سرمایه گذاری ارائه داد.

انتهای پیام//

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹
کد خبر: 27841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =