کانون نوجوانان منطقه ۱۱ افتتاح شد

شهردار منطقه ۱۱ از افتتاح کانون نوجوانان در ناحیه یک این منطقه همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی از افتتاح  کانون نوجوانان در ناحیه یک همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی خبر داد و گفت: ضرورت آموزش نوجوانان و جلب مشارکت آنان، تشکیل یک کانون به جهت پرورش استعدادها و  ایجاد فضایی برای افزایش مهارت آنان را ایجاب می کرد که با همت و همکاری  ناحیه یک در سرای محله شیخ هادی افتتاح شد.

موسوی درباره افتتاح  این کانون در سرای محله شیخ هادی گفت: هدف از تشکیل کانون نوجوانان در منطقه ، آموزش،جلب و مشارکت نوجوانان در راستای انجام فعالیت های مشترک و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور حضور فرهنگی و اجتماعی نوجوانان است.

شهردار  منطقه ۱۱ افزود: همچنین در راستای تاکید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر آماده سازی شرایط برای واگذاری مسئولیت ها به نسل جدید انقلاب اسلامی، پروژه ها و برنامه های نوجوان محور برای این کانون تعریف شده تا مسئولیت پذیری نوجوانان را افزایش داده و آنان را برای آینده آماده سازد. 

موسوی  تصریح کرد: فعالیت های  این کانون در شش کمیته شامل محیط زیست،ترافیک و آلودگی هوا،فرهنگی ورزشی ،سلامت ایمنی و بهداشت ،مشارکت های مردمی ،روابط عمومی و فناوری خواهد بود  که از ظرفیت های نوجوانان فعال و نخبه در سطح مدارس ،مساجد و ...پشتیبانی و حمایت خواهد شد.

شهردار  منطقه ۱۱ در پایان گفت: کانون نوجوانان منطقه ۱۱ همزمان با روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، در سرای محله شیخ هادی افتتاح شد و امید است تا با مشارکت نوجوانان، فعالیت های این کانون؛ رونق بخش حضور آنان در عرصه های مختلف اجتماعی باشد.

انتهای پیام

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 27930

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =