فرآیندها و مکان ملاقات‌های مردمی با مدیران شهرداری منطقه ۶ بازنگری و اصلاح شد

در راستای تکریم ارباب رجوع و درخواست های تعدادی از شهروندان، فرآیندها و مکان ملاقات های مردمی در منطقه ۶ متناسب با وضعیت شهروندی، بازنگری و اصلاح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه در جریان برگزاری دومین دوشنبه های ملاقات مردمی حضور خود در منطقه گفت: باید مشکلات و چالش های پیش روی شهروندان در دسترسی به مدیران ارشد شهری منطقه را تعدیل کنیم و در تمام زمینه ها تکریم و احترام به ارباب رجوع را ارتقا بخشیم.
محمدی ادامه داد: براساس آمار موجود، منطقه ۶ دارای بیشترین شهروند سالمند در سطح تهران است، لذا ضروریست فرآیندهای موجود در حوزه دیدار با مدیران شهری را براساس همین اصل اصلاح کنیم، چرا که بیشترین مراجعان برای دیدار چهره به چهره از شهروندان سالمندان و همچنین افراد توان یاب هستند.
شهردار منطقه خاطر نشان کرد: شاید ساده به نظر برسد اما ما در اولین گام محل برگزاری جلسات ملاقات مردمی را پیرو درخواست های تعدادی از شهروندان به طبقه همکف ساختمان اصلی منطقه انتقال دادیم و در همان روز با رضایت شهروندان سالمند و توان یاب مواجه شدیم، همین اقدام به ظاهر کوچک ولی متناسب با وضعیت و شرایط شهروندی، برای جلب رضایت مردم کافی بود.گاهی حل مشکل مردم در گره کور همین اقدامات به ظاهر کوچک پنهان است.
وی با اشاره به اهمیت حفظ این ارتباطات دوسویه با شهروندان اظهار داشت: ما خواهان گسترش این ارتباطات هستم چرا که در بستر همین دیدارهای چهره به چهره می توانیم نیازها و خواسته شهروندی را بهتر درک کرده و خدمات خود را متناسب با نیاز شهروندان ارتقاء دهیم .


ملاقات مردمی برخط با شهروندان قلب پایتخت
شهردار منطقه۶ در پایان افزود: ما تلاش می کنیم در این حوزه، با بازخوردهایی که از شهروندان مراجعه کننده می گیریم مشکلات را احصاء و رویه ها را به تناسب آن اصلاح کنیم و در مواردی ملاقات های مردمی را در بسترهای دیجیتال برای دسترسی به همه شهروندان برگزار کنیم تا درصورتی که شهروندی امکان خروج از منزل را ندارد به راحتی به مدیران شهری دسترسی پیدا کند و با آنها گفتگوی برخط یا آنلاین داشته باشد.
گفتنی است دومین ملاقات مردمی شهردار منطقه ۶ با شهروندان در نهمین روز از آبان ماه ۱۴۰۱ و حضور مدیران ارشد شهری منطقه برگزار گردید.

انتهای پیام

۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: 27939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =