نیروی پاکدست شرکت شهروند کیف پول حاوی اسناد و مدارک باارزش را به صاحبش برگرداند

غدیر جعفری یکی از کارکنان زحمتکش شرکت شهروند با امانتداری و حسن انجام وظیفه در جلب اعتماد مشتریان از سوی مدیرعامل و روابط عمومی شرکت شهروند مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، روز چهارشنبه مورخه ۴ آبان ماه غدیر جعفری از کارکنان صادق و زحمتکش شهروند که بین همکاران خود با نام عمو غدیر شناخته می‌شود، با تحویل کیف پول و مدارک با ارزش یکی از مشتریان فروشگاه شهروند بیهقی، از سوی داود قربانیان مدیرعامل و روابط عمومی شرکت شهروند به دلیل پاکدستی و امانت‌داری تقدیر شد.

وی در گفت‌وگویی کوتاه و صمیمانه با روابط عمومی شرکت شهروند در این‌باره گفت: بعد از پیدا کردن کیف حاوی مدارک با ارزشی که در سبد خرید مشتریان جا گذاشته شده بود، بلافاصله به سرپرست خود مراجعه کرده و با شناسایی مشتری نگرانی که صاحب کیف گمشده بود مدارک وی را تحویل دادم.

گفتنی است، عمو غدیر از کارکنان با سابقه شرکت شهروند است که به حسن‌خلق، مهربانی و سختکوشی بین همکاران خود شهره است، خانواده بزرگ شهرداری تهران به وجود او و سایر همکاران پاکدست و امانتدار خود افتخار می‌کند و از داشتن سرمایه های والایی اینچنین که مثل همیشه این قبیل ارزش و آرمان های والای انسانی را برای مدیریت شهری به ارمغان می آورند، تبریک می گوید.

انتهای پیام 

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 27959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =