شست و شو و نظافت مسیر راهپیمایی روز دانش‌آموز

شهردار منطقه ‌۶. از آمادگی کامل منطقه برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اشاره اهمیت غنا بخشیدن به برنامه های این روز برای انتقال مفاهیم اصلی انقلاب به دانش آموزان و شهروندان گفت : به دلیل تلاش هایی که دشمنان برای ملتهب کردن فضای این روزها کرده اند باید سعی کنیم یک روز ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ثبت کنیم.

محمدی درادامه به تشریح جزئیات چگونگی برگزاری مراسم پرداخت و اظهار کرد: مسیر راهپیمایی در خیابان طالقانی-مفتح و مسیر دانشگاه تهران تقاطع خیابان قدس آماده سازی شده و تمهیدات ترافیکی مخصوص برای مبادی ورودی و خروجی منتهی به محور طالقانی و مسیرهای جایگزین این محور در نظر گرفته شده است.


شهردار منطقه شش ادامه داد: تبلیغات محیطی در طول مسیر راهپیمایی، فضاسازی و آماده سازی فضای داخلی لانه جاسوسی، نصب المان های ترافیکی، رفع آلودگی بصری، رفت و روب، هرس درختان، پاکسازی باغچه ها، لکه گیری، گیت بندی های ورودی مسیر و ... از جمله اقدامات خدمت رسانی پیش بینی شده در طول مسیر راهپیمایی برای شهروندان است.


محمدی با اشاره به برپایی غرفه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی اظهار داشت: غرفه‌های مختلف با محوریت مبارزه با استکبار جهانی با موضوع میز شن، خوشنویسی شعارهای مرتبط، ثبت حضور(نقاشی)، روایت تصویر آگاهی رسانی در خصوص واقعه تاریخ ساز تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی، غرفه‌های ورزشی و سلامت، رباتیک دانش آموزی، عفاف و حجاب کودک، اجرای تئاتر در خصوص جنایات آمریکا و اسرائیل همراه پخش تصاویر مرتبط در خصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و " ۱۳آبان در گذر زمان" از جمله ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

گفتنی است؛ به منظور حفظ ایمنی شهروندان مشارکت کننده در راهپیمایی نیروهای آتش نشانی و اورژانس در مسیر راهپیمایی مستقر خواهند بود.

انتهای پیام 

۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 27977

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =