برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان نخبه در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱  از خدمت رسانی فرهنگی و آموزشی به شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی از خدمت رسانی فرهنگی و آموزشی به شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد و گفت: دانش آموزان به عنوان چهره های برجسته و افتخار آفرین برای یک کشور همواره باید در معرض آموزش و یادگیری قرار گیرند تا توطئه های دشمنان را با فراست و دانش خود شناخته و از آنها سربلند بیرون آیند.از این رو توجه به یادگیری موثر دانش آموزان نکته قابل تاملی است. 

شهردار منطقه ۱۱ تهران افزود: امسال همزمانی روز  ۱۳ آبان با روز جمعه امکان خوبی را فراهم میسازد  تا در کنار برنامه های فرهنگی حاضر در راهپیمایی روز دانش آموز به نمازگزاران جمعه نیز خدمت رسانی کنیم .

موسوی در این باره تصریح کرد: برنامه های فرهنگی و آموزشی منطقه به مناسبت روز دانش آموز در دو بخش برگزار خواهد شد. استیج بزرگی در خیابان طالقانی با مشارکت سپاه و آموزش پرورش برپا میشود که برنامه های فرهنگی در آن اجرا خواهد شد .همچنین نمایشگاه دستاورد های دانش آموزان منطقه ۱۱ نیز در کنار این استیج قرار میگیرد . 

شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی برای نمازگزاران جمعه نیز در خیابان ۱۶ آذر اجرا خواهد شد که در دو  پردیس فرهنگی و پذیرایی از ۸ صبح تا ۲ بعد از ظهر میزبان نمازگزاران خواهیم بود. در این پردیس ها ۲۰ گروه  فرهنگی  و هنری خواهیم داشت که دانش آموزان نیز در آن مشارکت میکنند .

موسوی افزود: در غرفه های فرهنگی مسابقات کودکان و گروه های سرود،  کار گروه های سلامت مثل تست فشار خون و  قند و تست های روان شناسی و مسابقه برای کودکان خواهیم داشت.

شهردار منطقه ۱۱ در پایان با اشاره به اهمیت روز دانش آموز از خدمت رسانی آموزشی و فرهنگی این منطقه به شرکت کنندگان راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد و گفت: با آمادگی کامل میزبان دانش آموزان و نمازگزاران شرکت کننده در راهپیمایی این روز پر شکوه هستیم .

انتهای پیام 

۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 28009

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =