خدمات‌رسانی ۴۰۰ نیروی سازمان پسماند در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان/توزیع ۵۰۰ کیلوگرم کیسه جمع‌آوری پسماند در میان راهپیمایان 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در خصوص فعالیت های این سازمان به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: با برنامه ریزی های انجام شده طی روزهای گذشته با تمامی امکانات و نیرو اقدامات مربوط به نظافت و آماده‌سازی مسیر راهپیمایی روز دانش آموز را انجام دادیم. 

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدمهدی عزیزی با اشاره به برنامه ها واقدامات این سازمان در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: عوامل و تلاشگران این سازمان صبح امروز و بعد از پایان مراسم به منظور پاکیزگی و نظافت فضای شهری با آمادگی کامل در محل حضور داشتند  و به صورت ویژه به جمع آوری زباله و پاکسازی سطح شهر اقدام کردند.
وی در ادامه بیان کرد: دراین مراسم ضمن هماهنگی با مناطق اصلی و معین،  ۳۰۰ کارگر خدمات شهری ، ۱۰۰ کارگر بازیافت، به همراه ۱۰ دستگاه کامیونت حمل پسماند ، ۱۰ دستگاه کامیونت روباز و ۱۷۰ دستگاه وانت ملودی اقدامات لازم را انجام دادند. همچنین ۵۰۰ کیلوگرم کیسه جنع‌آوری پسماند در میان راهپیمایان توزیع شد. 
وی در پایان افزود: کلیه ناظران عالی سازمان نیز به منظور کنترل نظافت و رفت و روب از صبح تا پایان مراسم در مسیر راهپیمایی حضور داشتند.

انتهای پیام 

۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر: 28011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =