خدمات جدید کارت منزلت

فرهنگ‌سرای امید با همکاری باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان اقدام به ارائه خدمات جدید به افراد دارای کارت منزلت کرده است.

به گزارش شهر، به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پروانه دوستی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ درباره کارت منزلت گفت: از سال ۱۳۸۳ پرداختن به هویت سالمند درفعالیت‌های فرهنگ‌سرای امید (سالمند سابق) منجر به صدور کارت منزلت ویژه جهاندیگان و سالمندان بالای ۶۵ سال شهر تهران شد.

او افزود: خدمات در نظر گرفته شده در این کارت به صورت رایگان یا همراه با تخفیف در مراکز فرهنگی، هنری و ورزشی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران ارائه می‌شود. هزینه صدور این کارت تنها یکبار از هر فرد اخذ می‌شود و برای ارائه خدمات مادام العمر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خواهد بود.

دوستی در ادامه بیان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر از این طرح بر آن شدیم تا با مشارکت و همکاری باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان علاوه بر خدمات گذشته، نسبت به ارائه خدمات جدید و ویژه به دارندگان کارت منزلت اقدام نماییم.

او گفت:در این طرح تمامی افرادی که کارت منزلت دریافت کرده‌اند و کسانی‌که به تازگی قصد دریافت کارت منزلت را دارند می‌توانند از خدمات و امکانات تخصصی گسترده باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استفاده کنند.

رییس فرهنگ‌سرای امید درخصوص چگونگی استفاده از این خدمات گفت: جهاندیدگان عزیز، همزمان با ثبت‌نام و دریافت کارت منزلت عضو باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان می‌شود. فقط کافی است به آدرس club.farhangsara.ir مراجعه کرده و با تکمیل مشخصات خود از دریافت تخفیف صدها پذیرنده بهره مند شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۳ اعلام کرد: در این طرح تعدادی از پذیرندگان منتخب همچون؛ تله کابین توچال، مادیران، مجتمع فنی تهران، مبتکران و ... به صورت حضوری و برخی دیگر مانند: اسنوا، فیلیمو، دیجی کالا، تپ سی و ... به صورت غیر حضوری ارائه خدمات می‌کنند.

پروانه دوستی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری باشگاه فرهنگ و هنر ایرانیان از تمامی جهاندیدگان بالای ۶۵ سال شهر تهران دعوت کرد تا برای استفاده از خدمات نوین کارت منزلت به منظور رفاه هرچه بیشتر و بهتر ایشان پس از دریافت کارت منزلت بدون پرداخت هزینه و با مراجعه به آدرس club.farhangsara.ir از خدمات این باشگاه با تخفیف مناسب بهره‌مند شوند. 

۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 2811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =