شهرداری برای انجام کارهای بر زمین مانده در پایتخت کمر همت بسته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شنبه‌های امیدو افتخار به نمادی برای اتمام کارهای بر زمین مانده در شهر و اجرای پروژه‌های جدید تبدیل شده است.

سمیه رفیعی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اقداماتی که اکنون در حوزه شهری تحت عنوان شنبه های امید و افتخار، برای شهروندان تهرانی انجام می شود، نشان دهنده روحیه جهادی شهردار پایتخت در این دوره مدیریت شهری است.

وی افزود: آنچه مسلم است، این است که شهرداری در یک سال اخیر تمام تلاش خود را انجام داده است تا  کارهای روی زمین مانده شهر تهران را با قوت انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری از جمله نهادهایی است که با مردم بی واسطه ارتباط دارد، در نتیجه محیط شهر و نحوه مدیریت آن را شهروندان کاملا درک می کنند. به نظر می رسد این اقدامات می تواند امید را به مردم بازگرداند و حال مردم را خوب کند.

وی با بیان اینکه هر چیزی که مسائل و مشکلات مردم را حل کند ما از آن حمایت و دفاع می کنیم، یادآور شد: حوزه تخصصی بنده در مجلس محیط زیست است و می دانم که اقدامات خوبی در حوزه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر تهران در حال انجام است که تاثیر مستقیمی بر مسائل زیست محیطی پایتخت دارد.

رفیعی تاکید کرد: این گونه اقدامات با هدف رفع مشکلات آلودگی هوا زیر بنایی است.

وی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی و به صورت خاص نمایندگان تهران در خانه ملت در کنار مدیریت  شهری برای ارائه راهکارهای موثر و فنی در بحث تامین مالی بسیاری از پروژه هایی از این دست با توجه به اقتضائات کشور قرار دارند.

انتهای پیام/

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 28132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =