اجرای ۶ پروژه توسعه محله‌ای در نواحی چهارگانه منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای ۶ پروژه توسعه محله ای در بیش از سه هزار متر مربع در سطح نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از اجرای ۶ پروژه توسعه محله ای در بیش از سه هزار متر مربع در سطح نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد و گفت: تا پایان سال حدود ۴۰ پروژه توسعه محله ای به بهره برداری خواهد رسید که تا کنون ۲ پروژه به طور کامل اجرایی و ۴ پروژه نیز در دست اجرا است.
موسوی درباره جزییات این پروژه ها افزود : جدول گذاری، جمع آوری آب های سطحی ، تخریب و کف سازی، مناسب سازی پیاده رو و ساماندهی اسفالت دو پروژه اجرا شده در ناحیه ۲ هستند که ۷۰۰ متر مربع از کل پروژه ها شامل می‌شوند. این دو پروژه با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد در محله امیریه اجرایی شدند
موسوی ادامه داد: با توجه به شرایط و موقعیت محله های آگاهی، فروزش و انبار نفت، پروژه های بهسازی معبر، احداث فضای سبز و محصور نمودن کارو در آنها در حال اجراست و تاکنون در بیش از ۷۰ درصد این پروژه ها بهسازی و احداث فضای سبز صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۱۱ تصریح کرد: همچین پروژه محصور نمودن بوستان ها به دلیل جلوگیری از ورود معتادین متجاهر نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام بوده و به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد : پروژه های دیگر توسعه محله ای نیز شامل حذف زوائد، بازپیرایی فضای سبز ، جداره سازی، ساماندهی فضای بی دفاع و ... خواهند بود که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

موسوی در انتها افزود : پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۴۰ پروژه توسعه محله ای با مساحت بیش از ۳۰ هزار متر مربع در سطح نواحی بهره برداری شوند.

انتهای پیام 

۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 28146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =