بالغ بر ۲۲ هزار متر از سطح معابر ناحیه ۳ منطقه ۱۷ آسفالت شده است

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۷ گفت: در طرح خدمت تا کنون بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از سطح معابر این ناحیه با پخش بیش از ۴ هزار تن آسفالت، مرمت و نوسازی شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک اظهار داشت: با بهره‌گیری از ظرفیت های طرح خدمت، حجم قابل توجهی از معابر منطقه مورد اجرای مرمت و نوسازی آسفالت قرار گرفت. در همین راستا حوزه فنی و عمرانی منطقه تلاش کرده تا از این ظرفیت، برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان استفاده کند.
وی در ادامه به تشریح فعالیت‌های عمرانی در ناحیه ۳ پرداخت و گفت: از آغاز این تا طرح تاکنون، تعداد قابل توجهی از کوچه‌های فرعی مشرف به خیابان آقاجانی از جمله چنگیزی، رادپور، ملک نژاد، اکبری، اشتری، خجسته، غفاری، زارعی، معصومی، صفرخانی، جهانگیری، خیابان سرخوش بهاری و خوش سیما به طور کامل نوسازی و روکش آسفالت شده است.
ترک اظهار داشت: همچنین عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان امین الملک حدفاصل دو راهی قپان تا مهمان نوازان با مساحت ۵۱۸۰ متر مربع و با حدود ۷۵۰ تن در محدوده این ناحیه به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح معابر این ناحیه، عملیات مرمت و روکش آسفالت کوچه های حاج سیاری، نورانی، رستمی حدفاصل خیابان هلال احمر و شیخ محمدی با ۲۸ فرعی و خیابان محسنی زرین با ۲۲ فرعی آن در حال اجرا و آسفالت ریزی است.
ترک گفت: در طرح خدمت تا کنون بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از سطح معابر این ناحیه با پخش بیش از ۴ هزار تن آسفالت، مرمت و نوسازی شده است.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: 28168

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =