بهسازی هزار و ۲۶۰ تابلوی شناسایی معابر و منازل در منطقه ۱۵

رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: هزار و ۲۶۰ تابلوی شناسایی معابر و منزل در منطقه ۱۵ طی هفت ماه نخست سال ۱۴۰۱ به همت این اداره در نواحی هفتگانه بهسازی و تعویض شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مالک شجاعی گفت: هزار و ۲۰۰ تابلوی شناسایی معابر طی بازدیدهای انجام شده یا به درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(+۱۳۷)  شناسایی و نصب شد.

به گفته او، ناحیه یک با نصب هزار تابلوی شناسایی در میان نواحی هفتگانه بیشترین تعداد بهسازی تابلو شناسایی را داشته است.

شجاعی ادامه داد: ۳ تابلوی معبر نیز درنواحی به نام معزز شهیدان سرمدیان، جاور و لطفی براساس مصوبه نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر یافته است.

رئیس اداره زیباسازی منطقه افزود: همچنین ۶۰ پلاک منزل نیز در محلات ۲۰ گانه منطقه طی این مدت به درخواست شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی(+۱۳۷) و مراجعه حضوری آنان به این اداره بهسازی شد.

او در ادامه تصریح کرد: توجه به تابلوی شناسایی معابر در ارائه خدمات امدادی، اجتماعی و شهری بسیار اهمیت دارد و از این رو ساماندهی و تعویض تابلوهای سطح منطقه به‌منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شجاعی در پایان اظهار امیدواری کرد: با نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری بتوانیم بخشی از مشکلات شهروندان و همچنین دستگاه های خدمت رسان و امدادرسان در مواقع ضروری را رفع کنیم.

انتهای پیام//

۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 28262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =