ارائه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه آتی شورا/زاکانی فردا در صحن شورا حاضر می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهرتهران در تشریح دستورجلسه یکصد و پنجم شورای شهر تهران، گفت: صحن شورا فردا در راستای ارائه برنامه توسعه چهارم شهرداری میزبان شهردار تهران خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری یکصد و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران که فردا یکشنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به ارائه برنامه توسعه چهارم شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار تهران اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه انتصاب کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب در نود و هشتمین جلسه رسمی شورا گفت: مقرر شده تا در بخش دوم دستورجلسه صحن فردا ۱۴ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران بعنوان قائم مقام ذیحساب معرفی و منصوب شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران، موضوع بررسی لایحه «اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران(سهامی خاص)» را به عنوان سومین دستور کار صحن اعلام کرد که در این خصوص گزارش کمیسیون برنامه و بودجه قرائت خواهد شد.

وی بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی شهرداری منطقه۱۷ برای  سال های  مالی ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ را از دیگر دستور های یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران برشمرد.

نادعلی در پایان افزود: در آخرین دستور کار صحن فردا مقرر شده تا کمیسیون شهرسازی و معماری گزارشی از «اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ( ۵ ) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب ۱۳۵۱/۱۲/۲۳ و اصلاحیه بعدی آن، با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی» را قرائت کرده و این موضوع از سوی اعضای شورا جهت تصویب و اجرای آن از سوی شهرداری تهران آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 28334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =