کیفیت ارائه خدمات درمانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری بهبود می‌یابد/بدهی سال ۱۴۰۰ به مراکز طرف قرارداد به صفر رسید

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اعلام این مطلب که بدهی‌های سال ۱۴۰۰ شرکت شهر سالم به مراکز طرف قرارداد تقریبا به صفر رسیده، ابراز امیدواری کرد؛ ارائه خدمات درمانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری بهبود پیدا کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی گفت: بعد از اینکه پرداختی‌ها توسط شرکت شهر سالم به کارکنان شهرداری صورت گرفت، تمرکز این مجموعه، بر بهبود کیفیت خدمات‌رسانی خواهد بود.

وی افزود: شرکت شهر سالم با حجمی از بدهی‌ها روبرو است که این بدهی‌ها مربوط به گذشته است و ما برای اینکه بتوانیم جوابگوی پرداخت هزینه‌های درمانی به کارکنان شهرداری باشیم تصمیم گرفتیم که هزینه‌های اضافی و غیرضروری شرکت شهر سالم را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم ادامه داد: از ۶ ماه گذشته با کاهش هزینه‌های اضافی که بر دوش شرکت شهر سالم بود؛ تمام درآمدها و بودجه این شرکت را برای پرداخت هزینه های درمانی به کارکنان شهرداری تهران، اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، با مساعدت شهردار تهران و مدیریت امور مالی شهرداری، تقریبا هزینه‌های مربوط به اسناد متفرقه مجموعه شهر سالم به صفر رسیده است، اظهار کرد: بدهی‌های مربوط به سال ۱۴۰۰ مجموعه شهر سالم، تقریبا صفر شده است و درخصوص پرداخت بدهی‌های مراکز درمانی شهر سالم به یک عرف متعارف بیمه‌ای رسیده‌ایم.

نورمحمدی گفت: با پرداخت بدهی‌های مجموعه شهر سالم، با اطمینان می توان گفت که در حدود ۲ هفته اخیر، کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران، شاهد بهبود کیفیت خدمات مجموعه شهر سالم شده اند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم درباره برنامه‌های آتی خود هم گفت: در وهله اول، برون‌رفت مجموعه شهر سالم از یک سری مسائل و مشکلات و بهبود رضایتمندی کارکنان و پرسنل از خدمات شهر سالم، به موضوع پرداختی‌ها گره خورده است. در وهله دوم، باید با مراکز درمانی و بیمارستانی معتبر و مجهز قرارداد همکاری به امضا برسانیم تا شاهد رضایتمندی کارکنان و پرسنل شهرداری تهران باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر، مجموعه شهر سالم با ۱۰۲ بیمارستان سطح شهر تهران، طرف قرارداد است و اگر سطح‌بندی بیمارستانی را بخواهیم انجام بدهیم می‌توان گفت که مجموعه شهر سالم با ۸۰ درصد از بیمارستان‌های تراز اول تهران، طرف قرارداد است.

نورمحمدی تاکید کرد: مجموعه شهر سالم، برای عقد قرارداد با مراکز درمانی و بیمارستانی، خواسته‌های کارکنان و بازنشستگان شهرداری را مد نظر قرار می‌دهد و اگر پرسنل شهرداری، معتقد باشند که در یک منطقه از شهر تهران، نیاز است با مراکز درمانی بیشتری قرارداد همکاری بسته بشود؛ در مجموعه شهر سالم در این خصوص، بررسی‌های لازم به عمل خواهد آمد و برای رضایتمندی پرسنل و بازنشستگان شهرداری تهران با مراکز درمانی بیشتری قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

وی افزود: در چند وقت اخیر، حدود ۱۵ درصد به آمار داروخانه های طرف قرارداد با مجموعه شهر سالم، افزوده شده و چند بیمارستان دیگر هم به مجموع بیمارستان‌های طرف قرارداد با این مجموعه، افزوده شده است و اگر بتوانیم در زمینه پرداختی‌ها به کارکنان شهرداری به موقع، عمل کنیم تا حدود ۸۰ درصد رضایتمندی پرسنل و کارکنان شهرداری تهران از عملکرد شرکت شهر سالم را به دنبال خواهد داشت.

به گفته نورمحمدی، در حال حاضر، وضعیت پرداختی‌ها از سوی شرکت سالم به کارکنان شهرداری تهران، نسبت به گذشته بهبود یافته است و انشاالله با رفع کمبودها در زمینه پرداختی ها تمرکز این مجموعه، بر بهبود کیفیت خواهد بود.

نورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وقتی که صحبت از ارائه خدمات شرکت شهر سالم به کارکنان شهرداری تهران، می‌شود تصور همه این است که خدمات‌رسانی صفر تا صد این شرکت به تمامی کارکنان و پرسنل شهرداری پایتخت، یکسان است. بیمه کارکنان و پرسنل شهرداری تهران با هم متفاوت است و برخی از کارکنان شهرداری دارای بیمه شهرداری و برخی دیگر از آنها بیمه تامین اجتماعی دارند که هزینه‌های تکمیلی آن، مربوط به حوزه رفاه است. خدمات رسانی شرکت شهر سالم به کارکنانی که دارای بیمه شهرداری هستند بطور کامل انجام می شود.

وی درباره هزینه‌های دندانپزشکی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای عالی درمان روکش دندان در درمانگاه‌های شهرداری با فرانشیز ۱۰ درصد و سایر مراکز طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد با فرانشیز ۲۵ درصد با بیمه شهرداری انجام می‌شود و سهمیه روکش برای هر بیمه شده، هر ۵ سال تعداد ۸ روکش است. در کل دوران بیمه فرد، تعداد ۴ واحد ایمپلنت در تعهد بیمه شهرداری قرار دارد و کمک‌هزینه برای هر واحد ایمپلنت مبلع چهار میلیون تومان است.

نورمحمدی اضافه کرد: شرکت شهر سالم از معدود شرکت‌هایی است که بیشترین هزینه‌های دندانپزشکی را به کارکنان پرداخت می‌کند و از کارکنان شهرداری تهران می‌خواهم که خدمات دندانپزشکی را در مراکزی انجام بدهند که طرف قرارداد مجموعه شهر سالم است. پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی طبق تعرفه‌ای که تعریف شده به کارکنان شهرداری، پرداخت می‌شود و کارکنانی که خدمات گران‌تری از مراکز دریافت می‌کنند طبق تعرفه، هزینه‌های درمانی به آنها پرداخت می‌شود و اختلاف قیمت آن باعث می‌شود که کارکنان شهرداری این تصور را داشته باشند که هزینه‌های درمانی دندانپزشکی به صورت ناچیز توسط شرکت شهر سالم پوشش داده می‌شود و این موضوع باعث ایجاد اختلاف و مشاجره مجموعه شهر سالم با کارمندان شهرداری تهران است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در پایان گفت: افتخار بنده، این است که از جنس شهرداری هستم و در این مدتی که مدیریت شرکت سالم را برعهده داشته‌ام تنها مدیری‌ام که از جنس شهرداری هستم و این موضوع، وظیفه بنده را سنگین‌تر کرده است و تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم توقعات و خواسته‌های کارکنان و پرسنل شهرداری تهران از شرکت شهر سالم را محقق کنم.

۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 28341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =