لزوم ارتقای سطح خدمات شهری و رفع مشکلات شهروندان در منطقه ۱۵ 

شهردار منطقه ۱۵ در نخستین شبگردی خود از محدوده محلات منطقه، بر ارتقای خدمات شهری  و رفع مشکلات شهروندان منطقه۱۵ تاکید کرد.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی در نخستین شبگردی بر اجرای اقدامات اصلاحی و بهسازی در محور بعثت و محور کوه گچی و نشاطی و اطراف آن در قالب کار ویژه و رفع معضلات اجتماعی و شهری به ویژه رفع ناایمنی ها با تامین روشنایی محلات تاکید کرد.
او در شبگردی شبانه همچنین برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدتی برای ساماندهی خیابان شهرزاد و رفع مشکل سدمعبر در این محور و اجرای اقداماتی برای ساماندهی و بهینه سازی محور امام رضا (ع) را به معاون مربوطه یادآور شد.  
این گزارش حاکیست، بررسی و تصمیم گیری نهایی زیرگذر شورا، تعیین تکلیف شهربازی پامچال و مبلمان پایانه خاوران از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این شبگردی بود که مقرر شد از سوی معاونین اجرایی و شهرداران نواحی پیگیری شود.  
براساس این گزارش؛ نخستین شبگردی با هدف شناسایی معضلات و فراهم کردن زمینه خدمات بهینه به شهروندان انجام شد و علاوه بر خدمات شبانه؛ روشنایی محلات، امنیت محدوده به خصوص در محله هایی نظیر کوه گچی و ... که پیش از این پاتوق معتادان متجاهر بود، مورد بازدید قرار گرفت.  
برپایه این گزارش، در این بازدید که تا پاسی از شب به طول انجامید؛ معاونین خدمات شهری و محیط زیست و فرهنگی و اجتماعی و شهرداران نواحی، شهردار منطقه را همراهی کرده و گزارشات لازم را ارائه دادند.  
شایان ذکر است، پیش از برنامه شبگردی؛ شهردار منطقه در نشست با معاونین خدمات شهری و محیط زیست، اجتماعی و فرهنگی، برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مشاور شهردار منطقه، شهرداران نواحی، شهرداران شب، مدیران خدمات شهری و پیمانکاران رفت وروب مسائل شب منطقه را مورد بررسی قرار داد و بر موضوع نظافت به عنوان مهمترین وظیفه شهرداری و جلب رضایتمندی شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام 

۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 28438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =