بزرگترین شادمانی رسیدگی به کار مردم و برطرف کردن مشکلات آنان است/ تاثیر رضایت شغلی بر راندمان کار

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بزرگترین شادی و شادمانی رسیدگی به کار مردم و برطرف کردن مشکلات آنان است که این نعمت را خداوند به کارکنان شهرداری داده است.

به گزارش خبرنگار شهر، همایش فصلی مدیران شهرداری برگزار و از بسته خرسندساز کارکنان شهرداری تهران با حضور شهردار تهران، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران و همچنین تعداد دیگری از مدیران شهری رونمایی شد.

در بخشی از این مراسم مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری یکی از مراکزی است که نیروی کار زیادی را در بر می گیرد، اظهار کرد: نیروی انسانی هر سازمانی بهترین سرمایه آن است و نیروی انسانی هر مجموعه هر چه توانمندتر و دلسوزتر باشد بهتر می تواند کار مجموعه را پیش ببرد و این مسأله درباره ملت ها و کشور نیز صادق است.

وی افزود: شهرداری از یک سرمایه بالایی به نام نیروی انسانی برخوردار است و هر چه بهتر آن را تقویت و سازماندهی و ارتقای توانمندی را در آنها داشته باشد، نتایج بهتری حاصل می شود.

چمران با بیان اینکه امیدواریم این توجه به نیروی انسانی استمرار پیدا کند، اضافه کرد: در بحث خانواده محوری و توجه به خانواده به عنوان کوچکترین سلول اجتماع باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که در کنار محله محوری به خانواده و خانوار توجه کنیم چرا که اگر سازمانی از درون خانواده شاد و رضایتمندی داشته باشد، در راندمان کاری آن نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

به گفته رئیس شورای شهر تهران؛ بزرگترین شادی و شادمانی رسیدگی به کار مردم و برطرف کردن مشکلات آنان است که این نعمت را خداوند به کارکنان شهرداری داده است.

انتهای پیام/

۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: 28460

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =