۱۵۰ پرچم عمودی بزرگراهی با طرح هواداری در منطقه ۲۱ نصب شد

سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه ۲۱ گفت: پرچم های ویژه عرشه پل های سواره رو با مضمون ایجاد حال و هوای جام جهانی فوتبال در سطح منطقه ۲۱ به همت اداره زیباسازی و با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران جانمایی و نصب شد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ مسعود نوابی گفت: به منظور تقویت شور و نشاط اجتماعی، همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، پویش "همه هوادار ایران" در سطح این منطقه رونمایی شد.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهردار منطقه ۲۱ به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان و نیز بهره برداری اجتماعی و فرهنگی از رویداد جام جهانی یادآور شد: در مجموعه مدیریت شهری برای نخستین بار شاهد اجرایی شدن این برنامه هستیم که امیدواریم با موفقیت تیم کشورمان در این رویداد ورزشی، شاهد شادی مردم باشیم.

نوابی افزود: اکران حدود ۳۰۰ مترمربع تبلیغات فرهنگی در قالب ۲۴ سازه پرتابلی بنر، اهتزاز بیش از ۱۵۰ پرچم عمودی بزرگراهی با طرح‌های هواداری و پرچم ایران و نصب ابر پرچم با طرح لباس تیم ملی فوتبال ایران از جمله برنامه های دیگر به مناسبت جام‌جهانی به شمار می‌آید.

انتهای پیام

۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 28556

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =