احداث دوربرگردان غیرهمسطح بزرگراه شهید آوینی در روان‌سازی ترافیک موثر است

شهردار منطقه ۲۰ گفت: طرح ساخت دوربرگردان غیرهمسطح برروی بزرگراه شهید آوینی در محدوده حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با توجه به لزوم ساماندهی و رفع بار ترافیکی این محدوده در حال پیشرفت است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی طرح ساخت دوربرگردان غیرهمسطح بر روی بزرگراه شهید آوینی گفت: با اتمام  این طرح علاوه بر کاهش بار ترافیکی، حوادث رانندگی هم کم خواهد شد.

ناظم رضوی افزود: در مسیر شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی و خروجی از خیابان سلمان فارسی برای دسترسی به بزرگراه امام علی (ع) و شمال تهران یک تقاطع همسطح ناایمن حادثه خیز ترافیکی را داشتیم که به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سازمان مهندسی عمران و به منظور ایمن سازی این معبر، پروژه حذف دوربرگردان همسطح و اجرای پل دوربرگردان شرق به شرق این بزرگراه در حال اجرا است.

او با بیان اینکه بهره برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح، ضمن بهبود شاخص های ایمنی و کاهش تصادفات، در روانسازی ترافیک در این بزرگراه موثر خواهد بود، اظهار داشت: پل دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید آوینی به صورت یک پل ۴ دهانه طراحی شده و طول آن با احتساب دو شیب راهه ورودی و خروجی به ۴۵۰ متر می رسد.

شهردار منطقه تصریح کرد: احداث این دوربرگردان غیرهمسطح ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و پیش بینی می شود تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام 

۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 28559

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =