از مراسم قرعه‌کشی اعطای تسهیلات توسط فرد معترض در مراسم رونمایی تا قول معاون شهردار به افراد در حال بازنشستگی

نخستین چهارشنبه همدلی و اتحاد همراه با قرعه‌کشی اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران به میزبانی منطقه۲ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مجید باقری، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران در مراسم قرعه کشی اعطای تسهیلات در منطقه ۲ با اشاره به اهتمام جدی مدیریت شهری در اجرای تمام محورهای بسته خرسندساز گفت: پس از رونمایی از بسته خرسند ساز توسط شهردار تهران، وعده دادیم که مراسم قرعه کشی در ۳ مرحله انجام شود که نخستین مراسم به میزبانی منطقه۲ برگزار شد.

وی افزود: قرعه کشی در فرایندی عادلانه با حضور نهادهای نظارتی، شهردار، مدیران و کارکنان منطقه انجام و اولویت ها به ترتیب نفرات مشخص شد.

باقری با بیان اینکه پیام راهبردی اولین چهارشنبه همدلی و اتحاد این است که مدیریت شهری عزم راسخ برای اجرای تمام محورهای بسته خرسند ساز دارد، اضافه کرد: فرایند اجرای محورهای بسته خرسند ساز برعهده معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مناطق و حوزه ها است.

وی ادامه داد: پیام های قدردانی کارکنان شهرداری تهران پس از رونمایی از بسته خرسند ساز، ما را مصمم می کند که در مسیر طراحی شده با قدرت و انگیزه بیشتر حرکت کنیم.

باقری در ادامه گفت: دومین مرحله قرعه کشی روز دوشنبه در منطقه ۱۵ و سومین مراسم قرعه کشی که مربوط به تشرف به حرم امام رضا (ع) است چهارشنبه هفته آینده در منطقه۲۰ انجام می شود.

معاون شهردار تهران در ادامه از آماده شدن پیش نویس احکام افزایش حقوق کارکنان رسمی خبرداد و گفت: احکام پس از واریز حقوق آبان ماه صادر و سپس مابه التفاوت به حساب کارکنان واریز می شود.

به گزارش شهر، از نکات جالب توجه این بود که، اولین قرعه کشی توسط ‌کسی انجام شده که‌ در مراسم روز رونمایی مدعی شده بود این بسته اجرایی نمی‌شود.

همچنین در این مراسم یکی از همکاران منطقه که درحال بازنشستگی است عنوان کرد که ای کاش این تسهیلات (کهنه‌کار) در سال‌های پیش هم وجود داشت که معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران اعلام کرد افراد در حال بازنشستگی در اولویت استفاده از مفاد این بسته هستند.

انتهای پیام/

۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 28568

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =