کیفیت کارهای ارائه شده در نمایشگاه امسال ارتقا یافته است

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ گفت: عمده تیم‌ها در رویداد ملی محتوای دیجیتال موضوع «ایران قوی» را انتخاب کردند و به مسائلی پرداختند که بیانگر این است که همه عزیزان آگاهی و بصیرت خوبی به مسائل روز دارند.

به گزارش شهر؛ سردار حسن حسن زاده در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ گفت: در سال گذشته که رویداد برگزار شد، برای ۱۱۰ تیم هدفگذاری شد و امسال به لطف خدا بالغ بر ۱۵۰ تیم متقاضی و ۱۲۴ تیم مشارکت داشتند و اگر خداوند توفیق دهد با همکاری و همیاری قرارگاه های فضای مجازی ما که در مناطق تلاش می کنند سال آینده یک فضای بزرگی را باید پیش بینی کنیم زیرا برآورد ما حضور و مشارکت بالای ۲۵۰ تیم است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود:  کیفیت ها امسال به لحاظ ایده پردازی و کارهای محتوایی مربوط به خدمات شهری، ایران قوی، قرآن و عترت و دیگر موضوعات قابل مقایسه با سال گذشته نبود.

وی بیان کرد: عمده تیم ها در این رویداد موضوع روز یعنی «ایران قوی» را انتخاب کردند و به مسائلی پرداختند که بیانگر این است که همه عزیزان آگاهی و بصیرت خوبی به مسائل روز دارند و باید در این حوزه نقش آفرینی کنند.

سردار حسن زاده با بیان این مطلب که تا تیم چهارم در این رویداد مورد تشویق قرار خواهند گرفت و روی سکو قرار می گیرند، ادامه داد: در یکی از رشته ها پویا نمایی نیز به روی سکو خواهد آمد و موضوعی که در این دوره کار داوران را دشوار می کند این است که از لحاظ کیفی ایرادی ندارد که دو تیم صاحب یک سکو شوند.

انتهای پیام/

۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 28593

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =