قدردانی آموزش وپرورش از اقدامات عمرانی منطقه ۸ در مدارس

رییس آموزش وپرورش منطقه ۸ شهر تهران از فعالیت های عمرانی شهرداری این منطقه در مدارس قدردانی کرد. در عین حال شهردار این منطقه از مقاوم سازی ابنیه، اجرای ایزوگام و آسفالت مدارس به عنوان اولویت های عمرانی منطقه برای مدارس خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، فاطمه تنهایی از برنامه های شهرداری تهران برای تحقق طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس خبر داد و گفت: در همین زمینه نیز شهرداری منطقه برای تعامل و همکاری با اداره آموزش و پرورش با توجه به امکانات و دسترسی ها فعالیت می کند.

تنهایی در ادامه ایمن سازی مدارس را یکی از محورهای مهم شهرداری منطقه هشت برای سال جاری دانست و افزود: برای تحقق بخشیدن به این موضوع برنامه ریزی منسجمی داریم و امیدواریم تا پایان سال تعداد مدارس ناامن در منطقه به حداقل ممکن برسد.

او همچنین بر مستحکم سازی ابنیه، اجرای ایزوگام و آسفالت مدارس به عنوان اولویت فعالیت های عمرانی تاکید کرد.

شهردار منطقه هشت در ادامه تربیت و پرورش دانش آموزان را از موضوعات پر اهمیت قلمداد کرد و گفت: تعامل مثبت در اجرای برنامه های آموزشی در مدارس با هدف تغییر نگرش و گرایش به رفتار بهینه شهروندی مبتنی بر سبک زندگی اسلامی-ایرانی باید اجرایی شود و استمرار داشته باشد.

در ادامه این جلسه نیز علی آمره رییس آموزش و پرورش منطقه ۸ شهر تهران ضمن قدردانی از اقدامات عمرانی شهرداری منطقه در نگهداشت فضاهای مدارس، خواستار تداوم همکاری ها در اجرای برنامه های آموزشی حوزه شهروندی در تمامی مقاطع مدارس منطقه شد.

در این جلسه معصومه پورنظری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هشت و هچنین حبیب عارفی کیا رئیس آموزش های شهروندی این منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: 28619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =