سلامت شهروندان محله اسماعیل‌آباد منطقه ۱۹ پایش می‌شود

شهردار منطقه ۱۹ گفت: تیم مرکز بهداشت جنوب روز دوشنبه ۳۰ آبان  به منظور پایش و کنترل سلامت شهروندان از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سرای محله اسماعیل آباد ناحیه سه این منطقه مستقر می شوند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: در راستای بهبود وضعیت سلامت و  بهداشت عمومی شهروندان آسیب پذیر به ویژه در محلات کم برخوردار، تیم مرکز بهداشت جنوب خدمات سلامت محور در تخصص تغذیه، روانشناسی، مامایی، دندانپزشکی و غربالگری قند و فشار خون در سرای محله اسماعیل آباد ارائه می کند.

این مسئول در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه امکان بهره مندی از خدمات پزشکی تخصصی درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ بصورت رایگان برای افراد کم بضاعت فراهم شده است، اظهار کرد: به همین منظور افراد کم برخوردار می توانند طی تماس با اداره سلامت منطقه به شماره ۵۵۵۲۲۲۱۱  و دریافت معرفی نامه از خدمات پزشکی تخصصی این درمانگاه بهره مند شوند.

به گفته فرهادی از ابتدای امسال این هشتمین تیم سلامت است که در منطقه مستقر می شود و پیش از این نیز خدمات تخصصی دندانپزشکی با حضور تیم جهادی نورآوران سلامت، خدمات تخصصی پزشکی با حضور تیم جهادی احیا القلوب، قرارگاه شهید اسداللهی و قرارگاه حضرت زینب (س) در این روستاها و محلات کم برخوردار منطقه مستقر شده و خدمات ارائه کرده اند.

انتهای پیام 

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 28679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =