طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری منطقه ۱۳ اجرا شد

همزمان با مانور مشترک طرح زمستانه در ۸۰ نقطه شهر تهران، شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری پلیس راهور این مانور را در ۳ محور اجرایی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران در بین مناطق ۲۲ گانه گفت : همزمان با مانور سراسری امروز در میان نیروهای خدمات شهری و پلیس راهور که با هدف نشان دادن آمادگی عملیات برف‌روبی برگزار شد، شهرداری منطقه ۱۳ نیز با استقرار چندین دستگاه ماشین‌آلات تخصصی و عمومی برای فصل بارش‌ در این مانور بزرگ مشارکت داشت.

به گفته او،   نیروهای کارگری به همراه ماشین های مکانیزه نمک پاش، خودروی ۱۳۷ و معبر بان در خیابان پیروزی بعد از بلوار ابوذر، بزرگراه شهید یاسینی جنوب به شمال از پل شهید سلیمانی و همچنین جنوب به شمال بزرگراه شهید یاسینی بعد از پل شهید زین الدین در حالت آماده باش بودند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به اقدامات لازم جهت آمادگی و مقابله با یخبندان افزود : در راستای خدمت رسانی به شهروندان، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳ اقدام به تامین کیسه های شن مخصوص جهت استقرار در خیابان ها و اتوبان های سطح محدوده نموده که به طور متوسط  روزانه ۲ هزار کیسه آماده و در سایت های برف روبی منطقه دپو می شود تا طبق زمان بندی در سطح منطقه توزیع و در مواقع لزوم مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۱۳ ابراز امیدواری کرد : با اقدامات پیشگیرانه انجام شده، سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث طبیعی در زمان بارش های زمستانی داشته باشیم.

انتهای پیام 

۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 28698

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =