ارائه بسته تشویقی برای ساخت مسکن در منطقه۲۲

شهردار منطقه۲۲ با اشاره به فراهم شدن بسته تشویقی برای ساخت مسکن در شهر تهران گفت: تخفیفات عوارضی ارائه شده از سوی شهرداری تهران تا پایان سال جاری فرصت مناسبی برای شهروندان و سرمایه گذاران حوزه مسکن است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حمیدرضا حاجوی در دومین جلسه کمیته درآمد منطقه اظهار داشت: بسیار از مشکلات هموطنان در حوزه مسکن است، به همین منظور دولت و مدیریت شهری تهران در نظر دارند در یک اقدام برنامه ریزی شده نیاز بازار مسکن را محقق کنند.

وی افزود: شهرداری تهران در زمینه پرداخت عوارض تا سقف ۴۰ درصد تخفیف به شهروندان و سرمایه گذاران تولید مسکن ارائه داده است.

حاجوی گفت: با تولید مسکن نزدیک به ۱۵۰ تا ۱۶۰ شغل به شکل مستقیم ایحاد خواهد شد و این اقدام خود کمکی به رونق اقتصادی کشور، افزایش اشتغالزایی است و نهایتا کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: جا دارد شهرداران نواحی برای معرفی این خدمات تشویقی به شکل چهره به چهره با شهروندان دیدار کنند و آنها را در جریان این خدمات ویژه قرار دهند.

حاجوی ادامه داد: با پرداخت عوارض شهری شهرداری تهران می تواند خدمات رسانی خود را به شهروندان افزایش دهد؛ که جا دارد فرهنگ سازی در زمینه پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان صورت گیرد.

 گفتنی است؛ شهروندان می توانند با پرداخت سریع عوارض از تخفیف بیشتری تا ۴۰ درصد از ۲۰ آبان ماه تا ۲۰ آذرماه ،تا ۳۵درصد از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ دی ماه، تا ۳۰ درصد از ۲۰ دی ماه تا ۲۰ بهمن وتا ۲۵ درصد از ۲۰ بهمن تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری برخوردار شوند.

انتهای پیام

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 28711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =