راه‌اندازی کتابخانه ترافیکی در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: نخستین کتابخانه ترافیکی درشهرک آموزش ترافیک منطقه ۱۹ در راستای ترویج فرهنگ ترافیک با محتوای آموزش‌های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان راه اندازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه به منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی باید آموزش در سنین پایه و از طریق قصه گویی و کتب آموزشی آغاز شود افزود: به همین منظور کتابخانه‌ تخصصی در بوستان آموزش ترافیک منطقه با موضوع کتاب های ترافیکی، اجتماعی، روانشناسی با بیش از ۳۰۰ جلد کتاب ویژه کودکان، نوجوانان و والدین به بهره برداری رسید.
او ادامه داد: بوستان آموزش ترافیک منطقه علاوه بر امانت کتاب به کودکان برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه، کلاس‌های آموزشی درخصوص عبور ایمن از معابر، رعایت قوانین ترافیکی و... به صورت تئوری و عملی برگزار می کند.ضمن اینکه آموزه های ترافیکی در قالب شعر، قصه، فیلم، انیمیشن و انواع بازی‌های سرگرم‌کننده به منظور ابزار کمک آموزشی برای انتقال پیام‌های فرهنگی و یادگیری رفتارهای درست ترافیکی نیز توسط مربیان آموزشی مطرح می شود.
به گفته این مسئول علاقمندان به منظور بهره مندی از خدمات کتابخانه می توانند با مراجعه حضوری به آدرس بلوار شقایق جنب معاینه فنی خودرو  شهرک آموزش ترافیک از انواع کتاب های ترافیکی بهره مند شوند.

انتهای پیام

۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 28722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =