پایانه جدید شرق دارای پتانسیل ترافیکی، اقتصادی و گردشگری است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به همراه مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران و شهردار منطقه۱۳ از محل پایانه جدید شرق بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش شهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری در فواصل بازدید خود از محل جدید پایانه شرق ضمن استماع گزارشات مربوط به این پروژه گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری به دنبال ایجاد رفاه و آسایش شهروندان هستند و هدف این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسند .

رییس کمیته عمران شورا با بیان اینکه افتتاح پایانه جدید شرق می تواند پاسخگوی نیازهای مسافران از شرق و شمال کشور باشد، افزود: افتتاح این پروژه یکی از اولویت های کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران است. پایانه ای که نه فقط ابعاد حمل و نقلی، بلکه به لحاظ گردشگری و موضوعات اقتصادی نیز این مجموعه مد نظر قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران پایانه جدید شرق را دارای پتانسیل های فراوانی در حوزه های گردشگری و اقتصادی دانست و افزود: امیدواریم با توجه به طراحی‌های کلی که برای این مجموعه دیده شده، به مرکزی برای  گردشگری شهروندان نیز تبدیل شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران همچنین با حضور در محله صفا ضمن بازدید از بافت فرسوده منطقه۱۳  در جریان فعالیت های عمرانی منطقه در بخش هایی نظیر بهسازی معابر، احداث و مرمت نهر و جداول، آسفالت، بازسازی پیاده روها و پاتوق محله ها در این محدوده قرار گرفت. 

آقامیری با بیان اینکه بافت های فرسوده از نظر اجتماعی و اقتصادی دارای مشکلات عدیده ای برای ساکنین و همچنین برای مدیران شهری است، خاطرنشان کرد: با تدوین برنامه های صحیح جهت نوسازی و بهسازی این نوع بافت ها نه تنها به حل مشکلات منجر خواهد شد بلکه فرصتی مناسب برای توسعه پایدار شهری در زمینه های اجتماعی و اقتصادی فراهم می شود.

وی در پایان با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران شهری را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، تأکید کرد: شورای شهر به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری است و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 28768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =