بهسازی بیش از ۲۲ هزار متر مربع بافت فرسوده در منطقه ۱۳

شهردار منطقه۱۳ در بازدید عضو شورای اسلامی شهر تهران از عملیات عمرانی بافت فرسوده ، از بیش از ۱۷ هزار متر مربع آسفالت، هزار و ۶۰۲ متر طول احداث و مرمت نهر و جدول و بیش از پنج هزار و ده متر مربع پیاده رو سازی در این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،  حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه  و محمد معما ، معاون فنی و عمرانی  با حضور در منطقه ۱۳ از عملیات عمرانی بافت فرسوده در سال جاری بازدید کرد .
 در این بازدید، اقدامات عمرانی انجام شده از قبیل آسفالت ، احداث و مرمت نهر و جدول بافت فرسوده و بازسازی پیاده رو ها  بررسی و  آخرین  وضعیت پاتوق  محله صفا  مورد رصد و پایش عضو شورای شهر تهران قرار گرفت .
حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران شهری را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، تأکید کرد: شورای شهر به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .
او با بیان اینکه بافت های فرسوده از نظر اجتماعی و اقتصادی دارای مشکلات عدیده ای برای ساکنین و همچنین برای مدیران شهری است افزود: با تدوین برنامه های صحیح جهت نوسازی و بهسازی این نوع بافت ها نه تنها به حل مشکلات منجر خواهد شد؛ بلکه فرصتی مناسب برای توسعه پایدار شهری در زمینه های اجتماعی و اقتصادی فراهم می شود.
شهردار منطقه۱۳ با ارائه گزارشی از اقدامات معاونت فنی و عمرانی منطقه۱۳ گفت : حدود ۱۷ هزار و ۹۵۰  متر مربع تراش و روکش مکانیزه و تخریب و روکش دستی با پخش دو هزار و ۷۴۰ تن آسفالت در ۱۳ نقطه  منطقه انجام شده است.
او به احداث و مرمت نهر و جدول بافت فرسوده منطقه۱۳ اشاره کرد و افزود: بیش از هزار و ۶۰۲ متر طول عملیات بازسازی نهر، کانیو و جدول بندی در ۲۱ نقطه در سال جاری اجرایی شد.

محمد هادی علی احمدی ، بازسازی بیش از ۵ هزار مترمربع پیاده روسازی را از دیگر اقدامات حوزه فنی و عمرانی منطقه۱۳ برشمرد.
همچنین، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران و شهردار منطقه۱۳ از محل پایانه جدید شرق بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام 

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 28782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =