لزوم اطلاع‌رسانی گسترده به کارکنان درخصوص بسته خرسندساز

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به اجرای طرح های گوناگون رفاهی ویژه کارکنان این منطقه گفت: یکی از سیاست های مدیریت شهری ایجاد خدمات رفاهی به کارکنان است تا موجب انگیزه فعالیت کارکنان شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ شهرام پاشایی اظهار کرد: در طول یک سال اخیر اقدامات قابل توجهی برای رفاه کارکنان در منطقه صورت گرفته است، به طوری که کارکنان می توانند همه روزه از یکی از مجموعه های ورزشی سطح منطقه با ۵۰ درصد تخفیف برخوردار شوند؛ همچنین در ساختمان شماره یک شهرداری منطقه مجموعه رستوران به همت بخش خصوصی راه اندازی شده که پرسنل می توانند از تخفیف این محیط برخوردار شوند.

وی ادامه داد: خدمات گوناگون تخفیفی از مراکز خرید در سطح شهر نیز همواره در بین کارکنان توزیع می شود؛ همچنین تسهیلات بانکی ویژه به تعداد قابل توجهی از پرسنل ارائه شده است.

پاشایی به طرح خرسند نیز اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات قابل توجه مدیران ارشد شهرداری تهران توجه به رفاه کارکنان است که در بسته طرح خرسند این خدمات لحاظ شده و در نظر داریم این طرح را به شکل ویژه برای تمامی کارکنان معرفی کنیم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۲ گفت: اداره رفاه منطقه ۲۲ با دو محوریت فعالیت خود را دنبال خواهد کرد، نخست معرفی و ارائه خدمات طرح خرسند و دومین اقدام خدمات رفاهی منطقه ای است و تحول قابل توجهی تا چند ماه آینده در اداره رفاه منطقه به وجود خواهد آمد.

انتهای پیام

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 28784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =