پیام شهروند،حکم پیام شهردار منطقه را دارد

شهردار منطقه یک گفت:اهمیت هر یک از پیام های شهروندان در حکم پیام شهردار منطقه است و باید شهرداران نواحی، معاونت ها و ادارات آن پیام را در اولویت رسیدگی قرار دهند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در نشستی که با حضور رضا ناصری رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران، معاونان مدیران و شهرداران نواحی برگزار شد بر رسیدگی به موقع پیام های سامانه ۱۳۷ پلاس تاکید کرد و گفت: عملکرد شهرداران نواحی بر اساس رصد پیام های این سامانه و رسیدگی و رفع به موقع آنها ارزیابی می‌شود.

او افزود: رضایت مردم بالاترین شیرینی خدمت است و سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بین شهروندان و مدیران شهری است.

صباغ افزود: تجهیزات و امکانات در سامانه های ۱۳۷ باید آماده، تکمیل و نیروی انسانی تقویت شود و با فعال شدن پیمانکاران در فصل جدید امیدواریم جهش خوبی در رسیدگی به پیام ها داشته باشیم.

شهردار منطقه یک از شهرداران نواحی خواست همانطور که به بحث‌های درآمدی توجه می‌کنند، نگهداشت را نیز مورد اهمیت قرار دهند تا منطقه به تحول برسد و سرعت و زمان پاسخگویی و کیفیت رسیدگی به پیام ها را نیز مدنظر قرار دهند.

رضا ناصری نیز تاکید مدیریت شهری تهران را بر جلب رضایت و مطالبه گری شهروندان دانست و گفت: بعد از ادغام دو سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مسئولیت اصلی رسیدگی به درخواست ها در نواحی برعهده شهرداران نواحی است و باید بر انجام کار نظارت دقیق صورت گیرد.

حمید رضا علی اکبر رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه یک نیز در این نشست بر نظارت ناحیه محوری پیام های شهروندان تاکید کرد و گفت: با هدف رضایتمندی شهروندان با اقدامات و نظارت های در حال انجام در نواحی وضعیت و سرعت رسیدگی به پیام ها ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام 

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 28790

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =