تجلیل از صاحبان ۲۴ واحد صنفی در بازار کفاش‌ها

شهردار منطقه ۱۲ از صاحبان ۲۴ واحد صنفی در بازار کفاش‌ها واقع در بازار تهران به دلیل مشارکت در جداره‌سازی‌های این بازار تجلیل کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، روز گذشته، دوشنبه‌ ۳۰ آبان‌ماه، امیر یزدی، شهردار منطقه و هیأت همراه، طی بازدید میدانی از سطح ناحیه ۳ و بازار تهران از صاحبان ۲۴ واحد صنفی در بازار کفاش‌ها واقع در این بازار به دلیل مشارکت در جداره‌سازی‌ها و به طور کلی زیباسازی این بازار تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمانه، یزدی با کسبه به گفت‌وگو پرداخت و به درخواست‌های آنان از شهرداری منطقه پاسخ داد.

شهردار قلب طهران، پس از این دیدار، نشستی با نمایندگان اصناف بازار و برخی اتحادیه‌های موجود در محدوده ناحیه ۳ داشت که طی آن بر مشارکت کسبه و نقشی که اتحادیه‌ها می‌توانند در ساماندهی بازار داشته باشند، تأکید کرد.

وی دراین‌باره گفت: بازار بزرگ تهران به دلیل قدمت و سیمای تاریخی از اماکن باارزش تاریخی به شمار می‌رود. این بازار که قطب اقتصادی کشور نیز محسوب می‌شود، از پررفت‌وآمدترین نقاط شهر تهران است و از این رو بحث زیباسازی، به‌ویژه جداره‌سازی‌ها در این محدوده به تناسب انتظارات مخاطبان، اهمیت ویژه‌ای دارد.

یزدی در پایان ضمن تجلیل از کسانی که در جداره‌سازی‌های بازار مشارکت کردند، بیان کرد: جداره‌سازی‌های این محدوده به دلیل کمک به رفع بافت فرسوده و بهبودی سیمای شهری از اولویت‌های شهرداری منطقه، طی سال‌های اخیر بوده و همواره در دستور کار منطقه ۱۲ قرار دارد.

انتهای پیام/

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 28793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =