تبیین محورهای ۱۴ گانه بسته خرسندساز در منطقه۵

جلسه تبیین محورهای ۱۴ گانه بسته خرسند سازی به مدیریت معاون برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه ۵ برگزار شد.

به گزارش شهر ‌و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵ ،صبح امروز مدیران مالی-اداری نواحی منطقه۵ و جمعی از کارشناسان حوزه های ستادی و اجرایی به دعوت معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه انسانی در این معاونت حضور یافتند و درخصوص محور های بسته خرسند ساز ضمن مطرح کردن سوالات خود به بیان نقطه نظرات مرتبط پرداختند.

ابراهیم معصومی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در این جلسه با تاکید بر اهمیت تبیین درست این بسته برای همکاران اظهار داشت: وظیفه ماست که نسبت به بیان دقیق جزئیات محورهای ۱۴ گانه بسته خرسند ساز به صورت چهره به چهره برای همه همکاران و ذی نفعان اقدام کنیم.

او ادامه داد: باید از همه ظرفیت های اطلاع رسانی موجود اعم از فضاهای بصری تا ظرفیت شبکه های اجتماعی بهره گیری کرد تا عدالت در توزیع درست این بسته برای همه همکاران به طور یکسان رعایت شود.

لازم به توضیح است که تا کنون علاوه بر ارسال نزدیک به ۲۰۰۰ پیامک به همکاران تعداد قابل توجهی بنر اطلاع رسانی از این طرح با قید کد QR در سطح ساختمان های ستادی و نواحی منطقه نیز نصب شده است و تولیدات سمعی-بصری نیز با همکاری روابط عمومی منطقه انجام شده است.
معصومی در پایان با اشاره به اهمیت این طرح برای افزایش رضایتمندی همکاران بیان داشت: در بررسی و افکار سنجی صورت پذیرفته ، بیش از ۵۲ درصد همکاران به ضرورت افزودن بخش مسکن به بسته اشاره داشتند که با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران و هماهنگی های بعمل آمده در ادامه بسته تکمیلی امیدواریم بخش مسکن نیز افزوده شود.   

انتهای پیام  

۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
کد خبر: 28802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =