تعداد مسافران روزانه شهرزیرزمینی رکورد شکست

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: تعداد مسافر روزانه متروی تهران و حومه در آبان‌ماه سال جاری، رکورد سال‌های اخیر بهره‌برداری مترو را شکست و در روز یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ این میزان به رقم ۱ میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر در روز رسید.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مسعود درستی با بیان اینکه تمام کارکنان و پیمانکاران شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان تلاش می‌کنند افزود: امیدوارم که شاهد بهبود مستمر خدمات‌رسانی در متروی تهران و حومه باشیم.
وی با اشاره به اینکه سرویس‌دهی در خطوط هفت‌گانه متروی تهران و حومه با کمترین نقص و اختلال ممکن انجام می‌شود تصریح کرد: یکی از نقاط قوت متروی تهران امکان مدیریت زمان سفر در آن است، اما در بعضی مواقع به علت نقض فنی، حرکت قطارهای مترو دچار وقفه غالباً کوتاهی می‌شود که این خرابی‌ها ناخواسته و حداقل است، اما تمامی تلاش خود را برای کاهش این اختلالات به کار خواهیم گرفت.
درستی با بیان اینکه شاهد روند افزایشی آمار مسافران در مترو پایتخت هستیم افزود: در آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ و قبل از شیوع بیماری کرونا؛ ۱ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۲۱ نفر در روز با خطوط متروی تهران و حومه جابه‌جا شدند؛ اما این آمار با کاهش چشمگیری در ایام کرونا روبرو شد. امسال بعد از گذر از بحران کرونا در ۲۲ آبان‌ماه، آمار سفر در متروی تهران و حومه به رقم یک میلیون و ۵۱۲ هزار مسافر رسید که نشان از نزدیک‌شدن آمار مسافری مترو به قبل از شیوع کرونا دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: آمار جابه‌جایی مسافر در آبان‌ماه ۱۴۰۱ نیز نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام 

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 28840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =