لزوم ارائه خدمات باکیفیت و احصاء سریع مشکلات در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ ضمن تقدیر از پرسنل سامانه ۱۳۷ پلاس منطقه برای کسب رتبه نخست در پایتخت و رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های شهری شهروندان، از اولویت برنامه شهرداری منطقه برای ارائه خدمات با کیفیت و احصاء سریع مشکلات شهروندان خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه شهر با وجود شهروندان هویت دارد و رضایت شهروندان بالاتر از رضایت مدیران است، گفت: فعالیت مثبت و موثر سامانه نظارتی ۱۳۷ پلاس برای رسیدگی به مشکلات محلات و شهروندان که جایگاه نخست منطقه در شهرداری تهران را به دنبال داشته است، مصداق خادم بودن است.

سالاری پور با اشاره به اینکه تفکر و نگاه امروز شهردار تهران نیز همین است و باید به سمت شهر اسلامی رضایت محور حرکت کنیم، تاکید کرد: لازم است خدمات شهری در کنار نحوه اجرا برای رضایتمندی صد درصدی شهروندان پیش برود.

شهردار منطقه بازخورد خدمات ارائه شده از مردم را در تسریع و اجرای کیفی برنامه ها و خدمات موثر دانست و تاکید کرد: پیام های مردم که ولی نعمت ما هستند باید با سرعت و کیفیت بالا انجام پذیرند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت مدیریت شهری اجرای با سرعت و کیفیت خدمات به شهروندان است، از همه مدیران شهری و عوامل اجرای و خدمت رسان خواست برای ارتباط و دریافت پیام های مردمی و رسیدگی به مشکلات و ارتقای کیفیت زندگی در منطقه تلاش مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام 

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 28852

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =