معرفی ۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران به بانک برای دریافت وام بدون بهره/ ۹۹۶ نفر تاکنون از خدمات سلامت محور بسته خرسند ساز بهره‌مند شده‌اند

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری پایتخت گفت: براساس نخستین قرعه کشی بسته خرسندساز شهرداری تهران ۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری تهران به بانک جهت دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی بدون بهره و ضامن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مجید باقری در سومین مراسم قرعه کشی بسته خرسند ساز ویژه سفر زیارتی به مشهد مقدس گفت: افرادی که در قرعه کشی اول نام آنها برای دریافت وام بدون بهره و ضامن که در منطقه ۲ برگزار شد؛ انتخاب شدند؛ به بانک عامل معرفی شدند.

وی افزود: از میان ۳ هزار نفری که نام آنها در قرعه کشی استخراج شد، ۱۱۸ نفر اول از کارکنان شهرداری منطقه ۲۰ بوده اند.

معاون شهردار ادامه داد: در قرعه کشی دوم ویژه شرکت در برنامه جنگ نیز ۱۰۴ نفر از کارکنان شهرداری متطقه ۲۰ بودند.

وی بیان کرد: از صبح روزی که از بسته خرسندساز رونمایی شد؛ یکی از محورهای این بسته ؛ استفاده از امکان پزشک عمومی و تخصصی و فلوشیب پزشکی بود. تا امروز صبح مدیرعامل شهر سالم اعلام کرد ۹۶۶ نفر از کارکنان شهرداری از این خدمات استفاده کرده و دو فرزند نیز به دنیا آمده است.

باقری یادآور شد: در مورد کارت های اعتباری معروف به شهر کارت نیز با فروشگاه اتکا هماهنگ کرده ایم تا سری اول این کارت ها که به زودی صادر می شود برای کارکنان شهرداری منطقه ۲۰ در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: این کارت ها امکان خرید اعتباری و اقساطی برای کارکنان به مبلغ ۵۰ میلیون تومان را فراهم می کند.

باقری در ادامه گفت: شهروند کارت نیز به ارزش ۵۰ میلیون تومان به کارکان شهرداری تهران اعطا می شود.

وی با بیان اینکه چند هدف را در بسته خرسندساز در نظر گرفته ایم، ادامه داد: مهمترین استراتژی این بود که در شهرداری تهران رویکرد تحول زا ایجاد شود.

معاون شهردار تهران بیان کرد: اعتقاد داریم تمام افتتاح های شنبه های امید و افتخار توسط کارکنان شهرداری تهران تکمیل می شود بنابراین باید نیازهای آنها مرتفع شود.

انتهای پیام/

۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 28861

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =