برگزاری جلسه مشترک سازمان‌های مدیریت بحران تهران و بهشت زهرا(س)

جلسه مشترک سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان بهشت‌زهرا(س) با هدف افزایش تعاملات و تقویت توان عملیاتی در زمان وقوع بحران، برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در نشست مشترکی که در محل سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد ، موضوعاتی چون استفاده از ظرفیت‌های طرفین از جمله نحوه استفاده از پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران و سایر ظرفیت‌هایی که در سازمان وجود دارد برای  تقویت توان عملیاتی و اجرایی سازمان بهشت زهرا(س) و همچنین افزایش توان عملیاتی سازمان بهشت زهرا(س) در راستای مدیریت بحران‌های بزرگ  متوسط و کوچک از طریق ایجاد ساختار مناسب شامل سه بخش عمده HSE  ، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مورد توافق قرار گرفت.

بنابراین گزارش ، احیای کمیته انتقال و تدفین اجساد در سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان یکی از کمیته‌های فنی و تخصصی زیرمجموعه کارگروه خدمات عمومی ستاد مدیریت بحران شهر تهران یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که در اولین فرصت این کارگروه و کمیته فعال شوند .

تبادل مستندات پیشین به منظور سیاستگذاری و نحوه استفاده از پایگاه‌های مدیریت بحران برای انتقال متوفیان در زمان وقوع بحران موضوعات دیگری بود که در این جلسه درباره آنها بحث و تبادل نظر انجام شد.

انتهای پیام 

۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 28868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =