آماده‌سازی ۱۰هزار کیسه شن و نمک در منطقه هشت 

شهردار منطقه هشت گفت: با آماده سازی ۱۰ هزار کیسه شن و نمک این منطقه آماده میزبانی از زمستان شد.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛  فاطمه تنهایی با اعلام خبر آمادگی کامل این منطقه در مانور زمستانه شهرداری منطقه هشت که با مشارکت پلیس راهور انحام‌گرفت؛ گفت: با بازدیدهای میدانی از نقاط آبگیر منطقه و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات نیروهای خدمات شهری در ایستگاه‌های برف‌روبی؛ پاییز و زمستان آرامی را در منطقه هشت تجربه خواهیم کرد. 

وی با اشاره به تمهیدات اجرایی، برقراری هماهنگی وآماده باش کامل برای مقابله با بارندگی گفت: در همین راستا ضمن شناسایی نقاط آبگیر منطقه و رفع آن ها، تمام مشکلات سال های قبل شناسایی و مرتفع شده است،علاوه براین در سال جاری شاهد لایروبی بخش از کانال های روباز و روبسته برای پیشگیری از آبگرفتگی و بروز سیلاب احتمالی صورت گرفته و نقاط حادثه خیز برطرف شده است. 

تنهایی افزود: به منظور پیشگیری از بروز آبگرفتگی در سال جاری جلسات مختلفی با کارشناسان و روسای ادارات خدمات و مسیلها به منظور کسب نظرات و راهکارها برگزار و تمهیدات لازم در قالب انجام پایش و گشت های مستمر برای رفع نقاط آبگیر و ترمیم نقاط بعد از بارش ها اجرا شد. 

شهردار منطقه۸ ادامه داد: در حاشیه برگزاری مانور و رونمایی از تجهیزات زمستانی که با حضور ناظر اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران، رییس اداره خدمات شهری،  ناظرین و کارشناسان نواحی و خدمات شهری و عوامل اجرایی این معاونت برگزار شد، گفت: همانند سنوات گذشته، یک سایت برف روبی به  همراه سایت مرکزی با در نظر گرفتن تقریبا ۱۰ هزار کیسه شن و نمک در زمستان امسال آماده خدمت رسانی به شهروندان از تاریخ پانزدهم آبان لغایت پانزدهم اسفند خواهند بود. 

او اضافه کرد: به منظور جلوگیری از بحران های احتمالی در زمستان، ماشین آلات مخصوص برف روبی شامل سه دستگاه کامیون، شش دستگاه خاور، دو دستگاه کامیون تیغه، دو دستگاه باب کت، یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه بالابر در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت: در این راستا در آستانه فصل زمستان تمامی سایت های برف روبی سطح منطقه به کانکس های مخصوص اسکان عوامل انسانی برف روبی تجهیز شده اند و تمامی عوامل اجرایی اداره خدمات شهری و نواحی سه گانه نیروی انسانی با تجهیزات کامل آماده خدمت رسانی خواهند بود.

انتهای پیام 

۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 28870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =