برپایی همایش پیاده‌روی خانوادگی و استیج برنامه‌های فرهنگی و هنری در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به همراه برپایی استیج برنامه های فرهنگی و هنری همزمان با هفته بسیج در منطقه ۱۹ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به تدارک برنامه های فرهنگی متنوع در راستای پاسداشت این هفته گفت: به همین منظور علاوه بر همایش پیاده روی خانوادگی اجرای گروه سرود «افتخار شهر»، «سرود رفیق شهیدم» و سایر سرودهای حماسی ملی با حضور ۱۱۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر برگزار می شود.

به گفته فرهادی به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با ارزش ها و آرمان های بسیج نمایشگاه عکس و کتاب متناسب با محتوای هفته بسیج، انقلاب و دفاع مقدس به همراه عرضه کتاب همراه با تخفیف در سراهای محلات منطقه برپا می شود.
شهردار منطقه در تشریح سایر برنامه های این هفته به اکران فیلم های سینمایی با موضوع بسیج و دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان بسیجی مدافع حرم، امنیت، سلامت، استفاده از مجموعه های ورزشی، موزه ها، شهربازی ها، اماکن گردشگری و تفریحی زیر مجموعه شهرداری تهران به شهروندان به صورت رایگان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و مدافعین حرم، اجرای نمایش های مرتبط با موضوع بسیج و فضاسازی محلات و مساجد اشاره کرد.
انتهای پیام

۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 28875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =