جزئیات افتتاح پروژه‌های ترافیکی، خدماتی و عمرانی در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ تهران از پیش‌بینی برای کاهش بار ترافیکی در پی بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ علی اصغر کمالی زاده در حاشیه افتتاح تقاطع غیر هم سطح اتوبان باقری و خیابان فرجام(پل شهید محسن سیفی) گفت: تقاطع خیابان فرجام با اتوبان باقری به نام شهید سیفی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید که می تواند اثر زیادی در کاهش بار ترافیکی محور فرجام و بزرگراه شهید باقری داشته باشد.

شهردار منطقه ۴ افزود: مطالعات قبل و بعد ترافیک داریم و ارزیابی می کنیم که با کاهش ترافیک ۱۵ درصد در این محدوده روبه‌رو هستیم، البته باید راستی آزمایی شود و احتمال کاهش بار ترافیکی بیشتر نیز وجود دارد، به این دلیل که تمایل سفر در این محدوده زیاد هست و این تقاطع تسهیل در سفر در این پهنه ایجاد می کند.

وی بیان کرد: ما در کنار افتتاح این پروژه شاهد افتتاح چند پروژه دیگر به ارزش ۶۵ میلیارد تومان هستیم؛ این پروژه ها عموما در محله های کم برخوردار ما افتتاح می شوند.

کمالی زاده بیان کرد: ۵ مخزن آب در سطح منطقه به بهره بهره برداری می رسد؛ با توجه به اینکه بیشترین سرانه فضای سبز در این محدوده وجود دارد، این مخازن تاثیر زیادی هم در پدافند غیرعامل و هم در تامین آب فضای سبز دارد.

شهردار منطقه ۴ یادآور شد: پروژه دیگر بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی در محله خاک سفید است که امروز به بهره برداری می رسد؛ سه پروژه ترافیکی در محله‌های گلشن و تعریض خیابان چمن‌آرا نیز از پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 28891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =