تقدیر از شهردار تهران برای ارتقای کیفیت زندگی در پایتخت

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد به عنوان یکی از شهروندان ساکن شرق تهران افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری و خیابان فرجام در کاهش بار ترافیکی این محدوده تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار شهر؛ ابوالفضل عمویی در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری و خیابان فرجام(پل شهید محسن سیفی) گفت: از شهردار تهران بابت اقداماتی که در یک سال اخیر با هدف ارتقای کیفیت زندگی در پایتخت انجام داده است، تشکر می کنم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: شاهد هستیم که هر هفته پروژه های زیادی در شهر تهران افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی اظهار کرد: شهردار تهران گام هایی را برای حل مشکلات پایتخت برمی دارد که جای تقدیر دارد؛ به عنوان یکی از ساکنان شرق تهران عنوان می کنم افتتاح امروز به عنوان یک تقاطع غیرهمسطح در غرب و شرق بزرگراه شهید باقری به نام شهید سیفی یک گام مهم برای ایجاد ارتباط اجتماعی بین دو سوی بزرگراه و هم در کاهش بار ترافیکی در این محدوده تاثیرگذار است.

عمویی بیان کرد: شرق تهران از آسیب تردد بیش از اندازه خودروها رنج می برد و مردم ساکن این پهنه با محدودیت های ترافیکی روبه‌رو هستند؛ امیدواریم مابقی پروژه های شهر تهران نیز به همین اندازه تاثیرگذار باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی یادآور شد: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران حرکتی در جهت خوشحال سازی مردم بود. بازیکنان با عرق ملی به میدان آمدند و مورد حمایت تمام اقشار مردم هستند.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 28902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =