اجرای عملیات کوله غربی زیرگذر سواره‌رو حریم خط راه‌آهن تهران-اهواز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ گفت: فعالیت پروژه زیرگذر سواره‌رو حریم خط راه‌آهن تهران-اهواز در زمینه احداث کوله غربی آغاز شده و همه نیروهای انسانی، ماشین‌آلات و ادوات حاضر هستند .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدامین مرتضوی گفت: عملیات اجرای کوله شرقی به طور کامل انجام شده است و کیورینگ بتن و سازه‌ای که احداث شده بود نیز انجام شد. هم‌چنین از روز گذشته،  در محل کارگاه فعالیت پروژه در زمینه احداث کوله غربی آغاز شده و همه نیروهای انسانی، ماشین‌آلات و ادوات حاضر هستند .
وی افزود: تیم فنی راه‌آهن، به لحاظ فنی ناظر و کمک ما هستند. طی روزهای آینده هر سه خط عملیات شاسی‌گذاری بر کوله غربی انجام خواهد شد تا انشالله بتوانیم کوله را احداث کنیم و نهایتاً تیرهای پیش‌ساخته‌ای که در گذشته ساخته و دپو شده را بر روی سازه‌ها نصب کنیم و حفاری تونل را انجام دهیم تا ظرف چند ماه آینده پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.
مرتضوی تصریح کرد: این عملیات تاکنون به دلیل وجود معارضات زمان‌بر شده بود؛ اما ان شالله طی روزهای آینده سرعت فعالیت‌ها بیشتر خواهد شد تا پروژه را در زمان مقرر تحویل دهیم.

انتهای پیام/

۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 28920

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =